gaming pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sebos580

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2012
Berichten
65
weet iemand waar ik een pc kan bestellen waarmee je games op minimaal medium kan spelen ?
maximaal €400 heb ik te besteden.
het is ook goed als er geen videokaart in zit ofso want maar dan moet het wel ong €300 zijn want dan ga ik zelf eentje apart halen.
 
Je snapt toch wel dat je een videokaart nodig hebt om 3d games te kunnen spelen? (Met 3d bedoel ik natuurlijk zoals world of warcraft ofzo) en voor 300 euro kun je een budget pc halen van verschillende sites, je zou hiermee bijvoorbeeld goed minecraft kunnen spelen. (Niet op full graphics maar wie heeft dat nodig.)

Volgens mij heb je hier een wat ik bedoel: www.gamepc.nl

Maar snap wel dat echt goede game pc's natuurlijk erg duur zijn. Voor een beginnende high end computer ben je al een 1000 euro of zelfs hoger kwijt.
 
Ik weet dat je een videokaart nodig hebt voor gamen. Ik heb alleen een goeie cpu en minimaal 4 gb ram nodig hardeschijf zn gb maakt niet uit ookal is het 100 gb. Ik ga een hd7790 halen. Maar niet uit nederland dus dan kom ik goedkoper uit. Als ik van newegg of amazon kon bestellen zou ik die pc zelf bouwen. En die van gamepc.nl vind ik niet goed. Er staat niet hoeveel die onderdelen per stuk kosten want (volgens mij) verkopen ze het extra duurder als ik die prijzen per onderdeel kon zien kon ik het vergelijken op ebay. En ebay is goedkoper want daar word het verkocht met dollar.
 
let wel op dat als je spullen via Ebay koopt je daar vaak duurder uit bent omdat het spul langs de douane komt en je ook nog verzend kosten moet betalen!
verder zal je ook import tax moeten betalen

De verzend kosten vanaf USA zijn vaak 50USD
 
Je kan voor zoiets gaan:
http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/508939?tti=2&pti=10&minscore=&maxdelivery=&minproducts=4&maxshops=1#shoplist

Je zou hem wel moeten bestellen op http://afuture.nl/ kost je dan 425 Euro
Edit: Het systeem zou je zelf in elkaar moeten zetten en voorzien van Windows. Je hebt een FM2/FM2+ socket, dus je kan het systeem upgraden naar de aankomende AMD procesorren (2014/2015).
Videokaart heeft een Audio controller, waarbij je de processor minder belast bij het gamen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan