Gaming Rig!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bram Hatoka

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2009
Berichten
192
Ik zou voor de zekerheid je voeding opschroeven naar 1000
Ik weet niet wat je kaart trekt, maar de kaarten van tegenwoordig willen nog wel zo een 600 nodig hebben, dan zit je al erg snel aan de 700 natuurlijk.
 
Neen

Hallo,

Neen hoor... deze graka trekt ENORM weinig Wattages...

Dus dit is normaal zeker niet nodig

MVG
 
Hoi

Totaal overbodig om naar een 1000w voeding te gaan:eek:
Voeding die je nu gekozen hebt is gewoon voldoende voor dit systeem.
 
Ziet u iets verkeerds

U=Je:D
Neen ik zie niet iets dat niet zou kunnen.Onderdelen opzich zouden allemaal kunnen.Of de merken anders zouden kunnen zijn laat ik even aan andere over.Hoop wel dat je een 64b OS installeerdt ivm met je 6gb geheugen.
Ik weet wel dat de opmerking over de 1000w voeding natuurlijk dikke onzin is.;)
 
Hmmmm wat ik al zei ik ken de kaart niet. Ik weet dat bij mijn kaart minimaal 600 W werd geadviseerd, vandaar dat ik dat even ter sprake bracht. Ik weet niet wat voor kaart de genoemde kaart is en ja dan kan het als onzin bestempeld worden.

Verder lijkt het mij ook een prima kast. Ik heb zelf ook de HAF32. Het is een zeer mooie kast en echt heel erg stil. Ik wist niet wat ik mee maakte.

Ik zou zeggen laat hem lekker in elkaar zetten en geniet ervan! :thumb::thumb::thumb:
 
Hmmmm wat ik al zei ik ken de kaart niet.

Dan zou ik zeggen: reageer dan niet in een topic:D

Ik weet dat bij mijn kaart minimaal 600 W werd geadviseerd,

Dat geld dan voor je totale systeem waarbij door de fabrikant een zeer hoge marge wordt aangehouden.De kaart zelf trekt geen 600w
 
Dat geld dan voor je totale systeem waarbij door de fabrikant een zeer hoge marge wordt aangehouden.De kaart zelf trekt geen 600w

Idd en de meest nieuwe kaart van ATI (5980 dacht ik) is eentje die bijna 300 Watt gebruikt wat denk ik het meeste is bij de recentste GPU's, daarvoor heb je ook geen 1000 watt nodig :)
 
This graphics card requires:

1. PCI Express or PCI Express 2.0-compliant motherboard with one dual-width x 16 graphics slot.

2. Two 6-pin PCI Express supplementary power connectors.

Minimum 450W or greater system power supply (with a minimum 12V current rating of 24A).


klikkerderklik
 
This graphics card requires:

1. PCI Express or PCI Express 2.0-compliant motherboard with one dual-width x 16 graphics slot.

2. Two 6-pin PCI Express supplementary power connectors.

Minimum 450W or greater system power supply (with a minimum 12V current rating of 24A).


klikkerderklik

Hoeveel Watt zou je dan eigenlijk nodig hebben als je ze in SLI zet
 
Voordat ik daar antwoord op geef moet ik even op zoek naar het daadwerkelijk verbruik van deze kaart.Ga straks ff opzoek.Heb nu bezoek in huis..
 
Toch ff snel gezocht voor je..

http://www.tweaktown.com/reviews/33...60_1gb_sonic_platinum_video_card/index19.html

scrol naar beneden

De test is incl hun systeem.Dan zou die 700 voldoende moeten zijn bij 2 kaarten lijkt me...wil je zekerheid kun je een tandje hoger.

EDIT: aangepast ivm rekenfoutje

Bedankt! Niet dat ik SLI zal gaan met twee van die kaarten want dat is me iets te duur, maar ik was nieuwsgierig zodat ik het in de toekomst misschien kan overwegen. Maar wrs zal het dan een nieuwere GPU zijn niet twee van die :).

Nog wat meningen zouden goed zijn :)
 
Goed systeempje :thumb: niets mis mee :thumb:

Maar heb je deze kaart speciaal voor iets uitgekozen??
Want de GTX kun je veel goedkoper krijgen
http://azerty.nl/0-971-290913/gainward-geforce-gtx-460-768mb-.html
190,- de door jou gekozen is 237,-

Voor 237 zou je ook een GTX465 kunnen pakken ips de GTX460
http://azerty.nl/0-971-280567/gainward-geforce-gtx-465-grafi.html

Bedankt voor het antwoord maar je stelling is niet correct.

Het is duurder doordat Palit een eigen versie ervan gemaakt heeft die veel beter is. Meer VRAM (van 750 ong. naar 1024), ze is overclockt en er zit een palit cooling op die veel beter is.

Ik heb veel reviews gelezen en benchmarks gekeken en deze kaart van Palit, IN DE SONIC PLATINUM EDITIE weliswaar haalt zelfs de gtx 470 in in performance op sommige games of toepassingen.

Er zijn drie prijsniveaus in die kaart, de goedkoopste dus standaard met ong 750 mb ram, minder kloknelheid en standaard koeling

Dan heb je die van 218 euro die een Palit Koeling heeft en 1 gb vram.

dan heb je die dat ik zou kopen van 238 ofzo euro en die is dan nog eens overclockt en de heatsink is ook aangepast in de koeling.

P.S. ze zouden eigenlijk nooit een product (mogen) voor twee verschillende prijzen in eenzelfde bedrijf verkopen :)
 
Laatst bewerkt:
Ja ok op die fiets,
Ik heb me niet echt verdiept in de nvidia kaartjes, jij dus wel en dat is goed :)
Altijd eerst info zoeken voor aanschaf.

Ik heb net even een reviewtje gelezen en deze kaart zit kwa performance inderdaad boven een standaard GTX465.
DeGTX465 zou je dan ook weer over kunnen klokken, maar dat is weer iets anders :)

DIt systeempje kan zeker nog enkele jaartjes mee
 
Ja ok op die fiets,
Ik heb me niet echt verdiept in de nvidia kaartjes, jij dus wel en dat is goed :)
Altijd eerst info zoeken voor aanschaf.

Ik heb net even een reviewtje gelezen en deze kaart zit kwa performance inderdaad boven een standaard GTX465.
DeGTX465 zou je dan ook weer over kunnen klokken, maar dat is weer iets anders :)

DIt systeempje kan zeker nog enkele jaartjes mee

Ja zeker beter dan de GTX 465 ik heb zelfs in sommige reviews gezien dat hij beter presteert dan de gtx 470 :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan