Gaming scherm (180 euro)

Status
Niet open voor verdere reacties.

jesse0404

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2012
Na het samenstellen van een nieuwe pc (http://azerty.nl/winkelmandje/winke...558961]=1&product[620113]=1&product[626558]=1 voor de geïnteresseerden), ben ik alleen nog op zoek naar 2 (dezelfde) beeldschermen.

Ik heb een aantal richtlijnen / eisen voor de schermen:

20 - 24 inch
1080P FullHD

DVI. (wil er namelijk 2 aansluiten, eentje via HDMI, eentje via DVI)

Het scherm moet meer dan 60Hz (75 of 120) hebben
Het moet een IPS scherm zijn.

Verder wil ik er maximaal 180 euro aan uitgeven per scherm(al zeg ik geen nee tegen een perfect scherm voor 185 :P)

Het scherm gaat voornamelijk voor gaming gebruikt worden (al zal ik er wel wat werk voor m'n studie op moeten doen :P), dus het liefst heb ik een zo groot mogelijke helderheid en contrastverhouding.

Alvast bedankt!

Bedankt voor je reactie. Lijkt me een prima scherm, alleen heeft het geen hdmi aansluiting en het is een 60Hz scherm. Deze valt dus sowieso af :P

Haha, dat is ook echt de eerste link die Google geeft :P Sorry, ik had wat duidelijker moeten zijn: voor de games die ik speel (voornamelijk RPG's) is IPS 'beter', omdat de kleuren mooier zijn. TN schermen hebben inderdaad een snellere reactietijd (al gaat het hier om een paar ms, dus dit zul je niet enorm snel merken), dus zulke schermen zijn meer geschikt voor bijvoorbeeld FPS. Dit had ik er eigenlijk even bij moeten zeggen, dat was wat handiger geweest. Alsnog bedankt voor je antwoord! Aangezien ik vandaag mijn schermen heb ontvangen, zet ik de vraag hierbij op beantwoord.

Ik zag dat scherm al staan in jouw vraag (een tijdje terug), mooi ding! :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan