Gaming / schoolwerk PC 650 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

disrespecting

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2010
Ik ben hier zelf voorheen geholpen met een PC in elkaar zetten voor 600 euro, en nu ik hem heb kan ik jullie alleen maar bedanken, echt een geweldig ding! Dankjewel!

Maar goed, de PC van een vriend van me heeft het begeven ( hij zij zacht boem en begon te roken :D ) en hij is opzoek naar een nieuwe voor zowel opdrachten van school, als voor gamen.

Het gaat alleen om de kast, er is niks mis met zijn Scherm of toetsenbord/muis en ik hoop dat jullie ons / hem kunnen helpen, dat zou ik heel erg waarderen!

Budget - 650 euro.

Doel - schoolwerk, gamen voornamelijk LOTR 2 maar dat moet makkelijk lukken aangezien die maar 1.6ghz en 512mb ram vraagt :p

Hoe belangrijk is stilte? - Enigzins belangrijk

Assemblage - Zekerweten, we hebben geen van beide heel veel verstand van PC's

Besturingssysteem
- Nee, W7 erbij zou mooi zijn.

Andere software?
- Office voor schoolwerk, maar ik zat aan open office te denken? weet niet of het goed is, maar 't is gratis :p

Nogmaals alvast bedankt, ik hoop dat jullie wat kunnen met dit budget.

open office is idd een goede keuze anders ben je 160 euro kwijt aan alleen software en dat hakt in op je hardware
600 euro is wel een mager budget zeker als je hiervoor ook windows 7 wilt hebben ik zal kijken of er iets mogenlijk is

Ik heb voorheen dit in elkaar laten zetten
http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/85017
aangezien zijn budget net een tikje hoger was dacht ik het nogmaals te vragen, dit had ik in de eerste post moeten zetten.

De processor hadden ze op dat moment niet en werd vervangen met een amd blackbox 965 x4 ~3.4GHz dus ik was net iets duurder uit

Laatst bewerkt:
Edit okey
zit alleen geen voeding bij zonder voeding doet de pc het niet :P

Dat is heel raar, ik heb toch echt een voeding erbij gehad en ik heb deze winkel wagen uit mn oude topic gekopieert :P mischien hebben ze die niet meer ofzo. :S

Ietsje boven je budget 658,-
maar wel goed voor de komende jaren

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...291894]=1&product[232977]=1&product[249100]=1

Phenom II x6 1055 (6-core)
ASUS micro ATX mobo
ASUS GTX460
Samsung spinpoint F3 500GB HD
Samsung DVD brander
Cooler master behuizing
Cooler Master 550W voeding
Kingston geheugen 4GB ddr3
Incl. Windows 7
Incl. Montage

Eventueel kun je een zwakkere / goedkopere pc maken.
Zwakkere CPU / GRAKA / Voeding.

Maar van deze config kun je nog een hele tijd plezier hebben.

Edit: @ fire.. Ik mis een Harde schijf ;)

Laatst bewerkt:
klikerdeklik
voeding 500watts OCZ stealthXstream
Videokaart verranderd naar een HD5670 om de prijs wat lager te houden

Wat ik wel raar vind is dat we nu downgraden van wat ik heb.. Moet ik even kijken wat voor voeding ik heb ofzo :/

Je zou toch zeggen dat het niet duurder is geworden.
Ook vaag dat de processor en hardeschijf compleet waren verdwenen en de prijs niet veel lager was als toen ik hem kocht :S

Ik had in eerste stantie trouwens bij Azerty bestelt en hun service was echt zwaar bagger, de onderdelen van mn PC waren er constant niet en ik moest heel lang wachten tot alles er was, dus heb ik het afgeblazen en ben ik naar 4launch gegaan die mij netjes opbelden toen er 1 onderdeel niet was, en gelijk alles voor me regelden en ik mn PC in no-time in huis had.

Laatst bewerkt:
Volgens mij zit er iets fout bij 4-launch

Die verekenen nog eens extra btw over je systeem.
Terwijl de prijzen per onderdeel al incl zijn.

Nouja, hij heeft het geld niet 1,2,3 dus tegen die tijd zal het allemaal wel kloppen.
als iemand nog andere suggesties kwa systeem of winkel heeft, hoor ik het graag.

Dat systeem wat ik in elkaar gezet heb (of iets vergelijkbaars) moet je maar eens op verschillende sites proberen.

Alternate / Salland / CD-romland / komplett / Dunnet / azerty
Er zijn er zat.

Ik heb bij al deze winkels al wel eens wat besteld, maar geen problemen gehad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan