disrespecting
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 okt 2010
Ik ben hier zelf voorheen geholpen met een PC in elkaar zetten voor 600 euro, en nu ik hem heb kan ik jullie alleen maar bedanken, echt een geweldig ding! Dankjewel!
Maar goed, de PC van een vriend van me heeft het begeven ( hij zij zacht boem en begon te roken
) en hij is opzoek naar een nieuwe voor zowel opdrachten van school, als voor gamen.
Het gaat alleen om de kast, er is niks mis met zijn Scherm of toetsenbord/muis en ik hoop dat jullie ons / hem kunnen helpen, dat zou ik heel erg waarderen!
Budget - 650 euro.
Doel - schoolwerk, gamen voornamelijk LOTR 2 maar dat moet makkelijk lukken aangezien die maar 1.6ghz en 512mb ram vraagt
Hoe belangrijk is stilte? - Enigzins belangrijk
Assemblage - Zekerweten, we hebben geen van beide heel veel verstand van PC's
Besturingssysteem - Nee, W7 erbij zou mooi zijn.
Andere software? - Office voor schoolwerk, maar ik zat aan open office te denken? weet niet of het goed is, maar 't is gratis
Nogmaals alvast bedankt, ik hoop dat jullie wat kunnen met dit budget.
Maar goed, de PC van een vriend van me heeft het begeven ( hij zij zacht boem en begon te roken

Het gaat alleen om de kast, er is niks mis met zijn Scherm of toetsenbord/muis en ik hoop dat jullie ons / hem kunnen helpen, dat zou ik heel erg waarderen!
Budget - 650 euro.
Doel - schoolwerk, gamen voornamelijk LOTR 2 maar dat moet makkelijk lukken aangezien die maar 1.6ghz en 512mb ram vraagt

Hoe belangrijk is stilte? - Enigzins belangrijk
Assemblage - Zekerweten, we hebben geen van beide heel veel verstand van PC's
Besturingssysteem - Nee, W7 erbij zou mooi zijn.
Andere software? - Office voor schoolwerk, maar ik zat aan open office te denken? weet niet of het goed is, maar 't is gratis

Nogmaals alvast bedankt, ik hoop dat jullie wat kunnen met dit budget.