Gaming

• Onderwerp starter Onderwerp starter sawa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sawa

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2011
Hallo Allemaal,

Ik speels heel soms nog wel oude spellen en die doen het echt niet op windows 7,

Nou wil ik dual booten met XP

Kan ik hier XP op draaien (natuurlijk kan dat maar werkt ook alles?)

Intel Core i5 2500 3.3Ghz
GTX 560Ti
8GB RAM DDR3
Asus P8H67 B3

Hoi,

Nee dat helaas niet 32 bits wordt 3,25 gig gezien en gebruikt, maar of dit invloed heeft voor je oude game?

dan nog ff 1 vraagje, ik heb Windows 7 al geinstalleerd op mijn pc en ik wil die niet kwijt kan ik nu op een partitie windows xp installeren ? of moet het eerst xp en dan 7?

Hoi,

Nee dat helaas niet 32 bits wordt 3,25 gig gezien en gebruikt, maar of dit invloed heeft voor je oude game?

Ik heb windows XP x64 Mijn oom heeft een Technet Subscription dus daar kan ik alles downloaden en daar is Windows XP x64

Nu je XP geïnstalleerd hebt, kun je niet meer in Win7 opstarten. Om de Win7 bootloader te herstellen download
en installeer je EasyBCD 2 en het Microsoft .NET 2.0 Framework.

Open EasyBCD, klik op de Bootloader Setup knop en en selecteer de opties Install the Windows Vista/7 bootloader to the MBR. Klik daarna op de knop Write MBR. Windows 7 maakt gebruik van dezelfde bootloader (BCD, Boot Configuration Data) als Vista.

Laatst bewerkt:
je kan ook rechts-kliken op het spel en dat op compilicatie problemen oplossen kliken (het kan zijn dat ie er niet is) en dan kan je programma's open die dan wel werken.
ik heb op mijn laptop Windows7 en ik wilde Medal of Honor een oude versie er van op speelle maar dat werkte niet toen ik toen die dingen gedaan hebt had ik hem met Windows exp versie laten openen.

Edit: je kan dit ook doen wanneer een (oud)programma het niet doet dan kan je hem vaak beter laten werken, je kan dit alleen doen met vista of 7

Laatst bewerkt:
Ik kon de stap niet uitvoeren van Windows xp en dan Add Entry

Nu boot hij in windows 7 en kan ik niet meer in windows xp booten kan iemand mij helpen
?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan