gaobot

Status
Niet open voor verdere reacties.

magrietje

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2005
Berichten
93
ik krijg van bitdefender steeds melding gaobot aanwezig en kan hem nergens in de pc vinden alleen met bepaalde scan ,die vind hem wel ,maar kan hem niet verwijderen,en met symantec word er niks gevonden ,weet aardig wat van pc ,maar op dit gebied niet zo veel,dus hoop dat er iemand is die mij kan helpen
 

ja deze heb ik ook al geprobeerd ,maar niet 1 tot dusver vind iets ,geen gevaarlijke bestanden gevonden zegt ie dan,weet wel in welke bestand(map)of die zit ,maar die kan ik ook niet vinden,weet het niet meer hoor?zoeken helpt ook niks ,zelfs dan word er niks gevonden,heb er verder geen last van ,maar is vreselijk hinderlijk en het hoort er niet
 
Download eens Ewido Security Suite (AVG Antispyware) en laat daar je pc mee scannen:
http://www.ewido.net/en/download/

Laat het programma updaten, door op "update" te klikken.
Start Ewido Security Suite
Klik op "Scanner" --> "Complete System Scan" om het scannen te starten.
Als er een bestand gevonden wordt, zal er gevraagd worden om het bestand te verwijderen, klik dan op "OK".

Eventueel kun je een log van de scan bewaren, door na afloop op de knop "Save report" te klikken.
 
Download eens Ewido Security Suite (AVG Antispyware) en laat daar je pc mee scannen:
http://www.ewido.net/en/download/

Laat het programma updaten, door op "update" te klikken.
Start Ewido Security Suite
Klik op "Scanner" --> "Complete System Scan" om het scannen te starten.
Als er een bestand gevonden wordt, zal er gevraagd worden om het bestand te verwijderen, klik dan op "OK".

Eventueel kun je een log van de scan bewaren, door na afloop op de knop "Save report" te klikken.


nou nee dus ,hij geeft wel aan dat er 1 zit ,maar laat hem niet lezen,dus ik geef de moed eerst maar op
 
Als je na het scannen zo hebt gedaan, zijn de gevonden infecties opgeruimd:

ewidoscan.jpg
 
thx zal het nog eens doen ,ik heb op delete gedrukt,laat het nog weten of het gelukt is

ben er tot gisteravond nog mee bezig geweest en tot nu toe lijkt het verdwenen ,dus wat mij etreft mag onder opgelost en anders horen jullie wel weer
tot nu toe heel erg bedankt voor de hulp
 
Mooi dat het gelukt is!:thumb:

Als je vraag dus is opgelost, mag je rechtsonderaan van deze pagina klikken op Vraag is opgelost.
 
Mooi dat het gelukt is!:thumb:

Als je vraag dus is opgelost, mag je rechtsonderaan van deze pagina klikken op Vraag is opgelost.

heb op de vraag opgelost gedrukt,maar weet niet of ik daar ook iets van hoor te lezen ,maar ik zie niks,maar is dus nu echt opgelost
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan