Garage Software

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danny9

Banned
Lid geworden
6 okt 2011
Hallo,

Ik ben opzoek naar software voor een tweewielrijhandel voor in de werkplaats. Ik heb bij andere fietsenzaken al een mooi systeem gezien die hiervoor de reparaties kon inplannen alleen weet ik niet hoe deze naam heet van het software.

Heeft een van jullie misschien een idee=

Ik heb gehoord dat het point of sale heet, echter kan ik hier over niks op google vinden.

Point Of Sale is een verkooppunt. Zeg maar een kassa aan een computer (of een computer in de kassa). Dat is niet specifiek voor de fietsenhandel.

Wat moet de software voor je kunnen doen?

Hey, iedereen hartstikke bedankt. Mijn vraag heb ik wat overhaast geplaatst. Ik zou graag met het software willen: Het inplannen van een reparatiefiets(dus dat je hem in kan plannen voor een bepaalde datum). Het invoeren van artikelen zodat ik deze kan scannen of eventueel handmatig in kan voeren bij de des betreffende fiets. Dit zijn voor mij de hoofdpunten, dus eventueel anders mag ook.

Hallo,

Heb zelf een rijwielhandel in Deventer en ben erg tevreden over EsGarage dit programma doet aan de naam vermoeden dat het alleen voor garages is, dit is zeker niet het geval ik heb een gratis demo van de site www.garageautomatisering.nl gedownload hier kon ik alle auto merken zo verwijderen en waar bijvoorbeeld stond 'auto toevoegen' daar maakte ik fiets van. het programma kost volgens mij iets van 80,- per jaar hiervoor heb je updates en goede ondersteuning.
Had laatst nog een aantal vragen over het programma en ik werd direct netjes te woord gestaan en heb uitgebreid uitleg gekregen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan