Garageband

Status
Niet open voor verdere reacties.

vayreda

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2004
Hoi,

Misschien al voorbij gekomen, maar kon het niet vinden.
Onlangs een MacBook Pro (altijd een windows user geweest) met Snow gekocht. Na veel proberen en installeren, heb ik besloten om Snow opnieuw te installeren d.m.v. de herstel DVD. Dat is gelukt zonder problemen. Nu wil niet iLive installeren,(zit er standaard bij) maar alleen Garageband van de applicatie DVD (gebruik de laptop om alleen muziek te produceren)
Als ik de applicatie DVD in de laptop stop, dan zal waarschijnlijk alle programma's van iLive worden geinstalleerd. Maar hoe moet ik de DVD benaderen om alleen 1 programma (garageband) te installeren?
Ik hoop dat dit duidelijk is en iemand mij hierbij kan helpen.
Bedankt.

Ergens in het installatieprocess, staat een knop geavanceerd. Dar kan je aan en afvinken wat je wilt installeren.

Gr . Peter

Hoi Peter,
Bedankt voor je reactie.

'Ergens in het installatie process' Bedoel je daarmee de applicatie DVD? of de eerste DVD waar het OS op staat?:confused:

Volgens mij de tweede cd. Weet het niet zeker. Vaak staan op die cd's allerlei mapjes. Maar ook een mapje Programma's of Utilities. En anders even zoeken voor een mapje iLife.

Succes, Peter

Hoi Peter,

Hoop voor de laatste keer! Hoe moet ik zoeken op de DVD? (ben echt helemaal nieuw in de MAC world) De DVD staat op het bureaublad en als ik daar op klik dan zie alleen een .dmg bestand. Met Finder kan ik ook niet door de DVD lopen. Of doe ik heel moeilijk.
Sorry

Druk maar op dat dmg bestand. Dan opent een virtuele schijf! Die komt ook op je bureaublad te staan. Daar staan, als het goed is, wat mappen in. Daar kan je dan in zoeken. het wijst zich vanzelf wel.

Gr. Peter

Niet gelukt, maar wel met het programma 'Pacifist':thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan