SnowLeopard
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 feb 2011
- Berichten
- 246
Hallo,
Wat een bedrijf is dat Asus zeg, ik heb me laptop al meerdere malen ter reparatie terug moeten sturen.
Het gaat om een Asus N550JV-CN270H
1e reparatie:
Het scharnier van het scherm was kapot, ik heb deze toen opgestuurd.
Vervolgens hebben ze ook even gelijk het moederbord vervangen ook al was hier niks mis mee.
Ik heb hem toen terug ontvangen nog erger kapot dan dat hij eerst was, een hele zwarte streep op het scherm.
2e reparatie:
Me laptop weer een tijd kwijt geweest omdat ik hem weer opnieuw kon opsturen.
3e reparatie:
Me laptop opgestuurd omdat de hoofdtelefoonaansluiting niet meer werkte. (een veel voorkomend probleem bij deze laptop.)
Dus opgestuurd en deze week terug ontvangen. Nu hebben ze het moederbord weer vervangen inclusief de wifi adapter die ik er zelf in had gezet.
Deze wifi kaart was een duurdere van betere kwaliteit aangezien de standaard kaart slecht is.
Ik heb ze opgebeld en ze zeggen doodleuk tja u moet de laptop in originele staat leveren. Maar me SSD die zetten ze er wel weer terug in.
Ik begin steeds meer het vertrouwen te verliezen in dit product en Asus.
Weet iemand of het mogelijk is de koop te ontbinden want me laptop is nu al 3 keer kapot gegaan en daarbij komt dat ik hem nu weer zou moeten opsturen omdat ze een kras op de bezel hebben gemaakt
die er nog niet opzat.
Bijvoorbaat dank!
Wat een bedrijf is dat Asus zeg, ik heb me laptop al meerdere malen ter reparatie terug moeten sturen.
Het gaat om een Asus N550JV-CN270H
1e reparatie:
Het scharnier van het scherm was kapot, ik heb deze toen opgestuurd.
Vervolgens hebben ze ook even gelijk het moederbord vervangen ook al was hier niks mis mee.
Ik heb hem toen terug ontvangen nog erger kapot dan dat hij eerst was, een hele zwarte streep op het scherm.
2e reparatie:
Me laptop weer een tijd kwijt geweest omdat ik hem weer opnieuw kon opsturen.
3e reparatie:
Me laptop opgestuurd omdat de hoofdtelefoonaansluiting niet meer werkte. (een veel voorkomend probleem bij deze laptop.)
Dus opgestuurd en deze week terug ontvangen. Nu hebben ze het moederbord weer vervangen inclusief de wifi adapter die ik er zelf in had gezet.
Deze wifi kaart was een duurdere van betere kwaliteit aangezien de standaard kaart slecht is.
Ik heb ze opgebeld en ze zeggen doodleuk tja u moet de laptop in originele staat leveren. Maar me SSD die zetten ze er wel weer terug in.
Ik begin steeds meer het vertrouwen te verliezen in dit product en Asus.
Weet iemand of het mogelijk is de koop te ontbinden want me laptop is nu al 3 keer kapot gegaan en daarbij komt dat ik hem nu weer zou moeten opsturen omdat ze een kras op de bezel hebben gemaakt
die er nog niet opzat.
Bijvoorbaat dank!