garantie moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennisfranky

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2007
heey forum bezoeker,
ik heb een probleem ik heb een mobo gekocht via internet, bij een goede site(mag de naam denk ik niet noemen). maar hij deed het niet ik hem terug gestuurt. toe kreeg ik deze mail: ¨Wij hebben u moederbord ontvangen per post. Bij de controle werd geconstateerd dat zich in de socket een verbogen pin bevind. Dit kan mogelijk een defect veroorzaken. Met een beschadiging aan de socket van het moederbord vervalt u garantie.¨ wat te doen want dat je een socket pin vebuigt is vrij moeilijk. weet iemand hoe ik toch me gelijk kan krijgen.

p.s. ik heb expres alles al door een ict-er laten doen omdat ik bang was dat ik het kapot zou maken en heb zelf er niet mee gedaan

Wanneer je de CPU verkeerd of onzorgvuldig monteerd, kan je idd een pin verbuigen.
Echter volgens jou was dit defect aanwezig voordat je de CPU ging installeren.

Moeilijk geval, hun woord tegen het jouwe.

Welk bedrijf was het?

Wanneer je de CPU verkeerd of onzorgvuldig monteerd, kan je idd een pin verbuigen.
Echter volgens jou was dit defect aanwezig voordat je de CPU ging installeren.

Moeilijk geval, hun woord tegen het jouwe.

Welk bedrijf was het?

je hebt gelijk hun woordt tegen het mijne maar een ict-er maakt die fout niet het gaat trouwens om alternate

je hebt gelijk hun woordt tegen het mijne maar een ict-er maakt die fout niet het gaat trouwens om alternate

Met de stelling dat een ICT-er die fout niet maakt, ben ik het niet met je eens.
Iedereen kan fouten maken, daarvoor zijn we mensen.

Met de stelling dat een ICT-er die fout niet maakt, ben ik het niet met je eens.
Iedereen kan fouten maken, daarvoor zijn we mensen.

een cpu in een socket leggen, omdaar een fout in te maken als je er voor geleert hebt is toch wel heel raar

een cpu in een socket leggen, omdaar een fout in te maken als je er voor geleert hebt is toch wel heel raar

Wanneer de ICT-er dan zo goed is, had hij ook kunnen merken dat door het kromme pinnetje de CPU niet "lekker" op zijn plek viel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan