Garantie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brianpel

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2007
Berichten
72
Hallo,

Mijn acer laptop is voor de 3de keer in anderhalf jaar kapot. Dus nu heb ik gebeld met acer en kan hij toch terug voor garantie. Maar nu heb ik omdat ik dacht dat ik uit de garantie was er een andere hardeschijf en ipv windows vista er windows 7 opgezet(illegaal). Nu zijn mijn backup cd's kwijt en wil ik graag mijn windows vista er terug opzetten voor hij terug gaat naar acer(ben bang dat het anders voor problemen zorgt).

Die oude hardeschijf heb ik niet geformateerd alleen de C leeg gemaakt voor opslag van m'n films. Zit er dan nog een restore partitie in? Dit is omdat acer er altijd een besturings systeem opheeft gezet met wat acer dingen. Kan ik met een zon restore cd van een vriend( de restore cd van een vaste acer computer), windows vista terug zetten?
 
Kijk anders bij schijfbeheer of de "PQservice-partitie" nog intact is... dat is namelijk de recovery
(rechtermuisknop op "deze computer" > beheren)
Maar wat is er dan kapot als ik vragen mag?
 
Mijn beeldscherm of videokaart is kapot. Als de laptop wat langer aanstaat gaat hij allemaal storen. Maar heb er een andere hdd in gezet en ben bang dat ze daar overgaan zeuren. Op de officele hardeschijf zitten nog de herstelpartitie en oem partitie kan ik hier nog iets mee?
 
als jij tijdens opstarten (op de originele hdd) alt+f10 gebruikt, dan start hij mogelijk je herstel... van daar uit kan je hem terugzetten naar fabrieksinstellingen...(als windows er helemaal af is, dan kan ik je daar geen garantie in geven...)

je kan altijd nog je oude schijf erin doen, en dan gewoon bijvoegen in je klacht dat je windows niet meer kan opstarten :p
 
ja daar zat ik ook al aan te denken haha! Maar windows is der helemaal af heb hem er al ingehad en toen gaf hij al aan dat hij boot system niet kon vinden dus ik denk dat ik maar gewoon een windows vista installeer met de klacht dat hij t een keer niet deed. En ik toen een ander heb geinstalleerd. Vanavond ff installeren vanaf usb. Leuk zon goeie laptop, cd/dvd speler doet t ook al niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan