Garmin 660, 670, 760, 770

Status
Niet open voor verdere reacties.

liesem

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2006
Wat een verwarring met deze types. Kan iemand mij vertellen wat nu de verschillen/overeenkomsten zijn. Ik wil ook kaarten van de USA erbij.

ROUTE
Een verschil zit hem in routes invoeren. Dat kan alleen op de 770.

KAARTEN
Hier http://www.komplett.nl/k/kcp.aspx?sku=334370&sku=341747 zie je dat de kaarten van beide gelijk zijn. Als ik op kieskeurig site ze vergelijkt staat er dat de 670 kaarten ook voor fietsen en wandelen zijn. De 770 is alleen voor autonav. Wat is het nu?

PRIJS
Waarom de 670 nu duurder is dan de 770? De 770 zou toch meer moeten kunnen?

PRIJS KAART USA
De 660 is 300 euro. De 670 is 481 euro. Het prijsverschil is de USA kaart. In de USA kan je de kaart voor $130 kopen. Dus dat zou een optie zijn. Hier de 660 kopen en in de USA de kaart voor de USA. Maar moet ik dan installeren of is het een kwestie van een SD met kaart erin en klaar. Of zijn kaarten alleen maar op DVD te krijgen? Dan moet ik het installeren en dat is wat lastig op vakantie zonder computer.
En werkt een Garmin kaart in de USA gekocht op hardware in NL? Je weet maar nooit of ze iets slims verzinnen om dit te voorkomen?

Ik adviseer je om dezelfde vraag hier te stellen. Ik verwacht dat je dan een antwoord krijgt dat tot 5 cijfers achter de komma is genuanceerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan