Blacklover
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 okt 2007
Hi beste
Het is een ganse tijd geleden dat ik nog eens op jullie steun beroep gedaan heb
Nu vandaag is het zover ik heb terug wat hulp nodig (indien mogelijk aub)
Ik heb vorig jaar een garmin oregon 450 gekocht en ben hier heel tevreden over
Toen der tijd zag ik op internet iemand die sd kaarten verkocht unlocked van cn europa 2010
Ok ik weet dat dit illegaal was maar dit is maar klein bier hetgeen de Belgische regering ons aandoet omtrent opslag belastingen en andere dingen die de werkman maar altijd extra geld kosten
Dit was een lange (zin ) he
Wil nu tot de vraag komen
De man vertelde mij echter van de software niet te updaten , hetgeen ik ook nooit gedaan heb
Nu heb ik via spotnet een nieuwere versie gevonden ook unlocked
Heb die op een sd kaartje gezet en staat erop zonder problemen
Echter als ik het bestandje / gmapsupp.img wil openen met basecamp of mapsource lukt dit niet
Geeft melding dat dit geen bestand is dat met een van de twee (basecamp/mapsource) kan geopend worden
Hoe kan ik dit oplossen aub
Vriendelijke groeten en bedankt
Blacklover

Het is een ganse tijd geleden dat ik nog eens op jullie steun beroep gedaan heb
Nu vandaag is het zover ik heb terug wat hulp nodig (indien mogelijk aub)
Ik heb vorig jaar een garmin oregon 450 gekocht en ben hier heel tevreden over
Toen der tijd zag ik op internet iemand die sd kaarten verkocht unlocked van cn europa 2010
Ok ik weet dat dit illegaal was maar dit is maar klein bier hetgeen de Belgische regering ons aandoet omtrent opslag belastingen en andere dingen die de werkman maar altijd extra geld kosten
Dit was een lange (zin ) he
Wil nu tot de vraag komen
De man vertelde mij echter van de software niet te updaten , hetgeen ik ook nooit gedaan heb
Nu heb ik via spotnet een nieuwere versie gevonden ook unlocked
Heb die op een sd kaartje gezet en staat erop zonder problemen
Echter als ik het bestandje / gmapsupp.img wil openen met basecamp of mapsource lukt dit niet
Geeft melding dat dit geen bestand is dat met een van de twee (basecamp/mapsource) kan geopend worden
Hoe kan ik dit oplossen aub
Vriendelijke groeten en bedankt
Blacklover