dag
ik heb de lifetime kaartupdate van garmin aangeschaft
na activering van de krascode heb ik de update kunnen ophalen
bij de kaartvoorbereiding gaf de pc een foutmelding.."onverwachte fout opgetreden" en heeft daarna het programma
afgesloten
de update staat wel op de pc:
---------------------------
Het kaartupdateprogramma is al actief op deze computer
OK
maar hoe kan ik nu de update toch installeren? kan ook garmin map install niet vinden
ook zag ik tot mijn grote schrik dat op de garmin nuvi zelf geen kaarten meer staan:
no detailed maps found that support routing.
kan iemand mij verder helpen?
ik heb windows xp (helemaal ge update)
en voldoende ruimte op de schijf
ik heb ingelogd op mygarmin
ik heb de virusscanner, popupblocker en de firewall uitgezet op advies van de website van garmin, ook staat bij de support pagina dat ik bij het configuratiescherm/software de garmin city navigator software moet verwijderen, maar deze staat er niet tussen.
ik heb de lifetime kaartupdate van garmin aangeschaft
na activering van de krascode heb ik de update kunnen ophalen
bij de kaartvoorbereiding gaf de pc een foutmelding.."onverwachte fout opgetreden" en heeft daarna het programma
afgesloten
de update staat wel op de pc:
Het kaartupdateprogramma is al actief op deze computer
OK
maar hoe kan ik nu de update toch installeren? kan ook garmin map install niet vinden
ook zag ik tot mijn grote schrik dat op de garmin nuvi zelf geen kaarten meer staan:
no detailed maps found that support routing.
kan iemand mij verder helpen?
ik heb windows xp (helemaal ge update)
en voldoende ruimte op de schijf
ik heb ingelogd op mygarmin
ik heb de virusscanner, popupblocker en de firewall uitgezet op advies van de website van garmin, ook staat bij de support pagina dat ik bij het configuratiescherm/software de garmin city navigator software moet verwijderen, maar deze staat er niet tussen.