garmin nuvi 200 kaartupdate mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb met cc cleaner de startprogramma's bekeken en volgens mij heb ik niet zoveel draaien..
ik heb wel de spybot even uitgezet en gstart verwijderd.
als ik de update uit taakbeheer haal is het vrije fysieke geheugen slechts 490 mb
het lijkt mij wat weinig
dit is wat er draait:
Ja HKCU:Run CTFMON.EXE C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
Ja HKCU:Run SpybotSD TeaTimer C:\Program Files\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe
Nee HKCU:Run gStart C:\Garmin\gStart.exe
Nee HKCU:Run DellSupportCenter "C:\Program Files\Dell Support Center\bin\sprtcmd.exe" /P DellSupportCenter
Ja HKLM:Run NvCplDaemon "RUNDLL32.EXE" C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
Ja HKLM:Run nwiz "nwiz.exe" /install
Ja HKLM:Run NvMediaCenter "RUNDLL32.EXE" C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
Ja HKLM:Run SigmatelSysTrayApp stsystra.exe
Ja HKLM:Run DMXLauncher "C:\Program Files\Dell\Media Experience\DMXLauncher.exe"
Ja HKLM:Run DLA C:\WINDOWS\System32\DLA\DLACTRLW.EXE
Ja HKLM:Run ISUSPM Startup "C:\PROGRA~1\COMMON~1\INSTAL~1\UPDATE~1\ISUSPM.exe" -startup
Ja HKLM:Run ISUSScheduler "C:\Program Files\Common Files\InstallShield\UpdateService\issch.exe" -start
Ja HKLM:Run dscactivate "C:\Program Files\Dell Support Center\gs_agent\custom\dsca.exe"
Ja HKLM:Run DellSupportCenter "C:\Program Files\Dell Support Center\bin\sprtcmd.exe" /P DellSupportCenter
Ja HKLM:Run AVG9_TRAY C:\PROGRA~1\AVG\AVG9\avgtray.exe
Ja HKLM:Run Adobe Reader Speed Launcher "C:\Program Files\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
Ja HKLM:Run Adobe ARM "C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
Ja HKLM:Run SunJavaUpdateSched "C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
Nee HKLM:Run HP Software Update C:\Program Files\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
Nee HKLM:Run realsched "C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe" -osboot
Nee Startup Common Adobe Reader Speed Launch.lnk C:\PROGRA~1\Adobe\ACROBA~1.0\Reader\READER~1.EXE

ik heb voor de zekerheid maar een geheugenbalkje besteld:D

Het is niet overdreven veel wat er draait.
Misschien even bij een andere computer proberen?

nee he? dacht ik ook

maar op een andere pc kan ik, dacht ik, niet updaten van garmin??
of kan ik daar gewoon wel inloggen om de update op te halen?

ja hoor andere pc kan rustig.
ik heb hier 2 laptops en 1 vaste pc.
maakt niet uit welke ik gebruik.
wel je nuvi aansluiten anders werkt het niet.

via behulpzame mensen op de gps.nl site is duidelijk geworden dat de update mogelijk mislukt doordat de nuvi
op een verkeerde tijdzone stond ...

ik ga proberen de nuvi te resetten vanavond

en meld mij weer als er meer nieuws is

het probleem is niet opgelost
ik heb op een andere pc geprobeerd de lifetime download te doen
ook daar komt de foutmelding en lukt het niet

bij garmin wist men dat de tijdzone geen invloed heeft op het downloaden....

het ligt dus ook niet aan de pc, morgen proberen met garmin een oplossing te zoeken

deze kan hier dus afgesloten worden

bedankt voor alle hulp!

Ik zou graag het eind resultaat horen.
Daardoor kan ik misschien anderen helpen.
Heel veel suc6.

de oplossing

mededeling helpdesk:
in het feit dat de kaart Benelux te groot is voor het interne geheugen van de nuvi 200. U dient tijdens de update, wanneer u in het scherm Klaar om uw kaarten bij te werken komt, te klikken op installatieopties. Hier kiest u voor de optie Alleen op computer installeren en klikt u tweemaal op Ok. Wanneer de update daarna voltooid is kunt u via het programma Mapinstall ( te vinden onder start->alle programma's->Garmin) de kaart van Europa of een gedeelte ervan op de SD kaart installeren.

de kaarten staan nu op mijn pc, dat is al heel wat!
moet nu nog een kaartje kopen...heb geen idee hoeveel gb die moet zijn???

opgelost

het staat er op

ipv te kiezen voor installeren op tst en pc, moet je dus kiezen voor pc

met een sd kaart is het nu gedownload op de nuvi

het heeft even geduurd maar het is klaar!

mooi dat het opgelost is.
En ik ben ook weer iets wijzer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan