gasten boek probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter tijne
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tijne

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
beste mensen,

ik heb een gasten boek op mijn site gezet http://81.205.61.166/nieuwetijnessite/ maar hij geeft een fout melding en ik snap er geen zak van.

ik gebruik een server met windows 2003 server er op.

wie kan me verder helpen want ik wil deze site snel onlin gaan zetten eigenlijk.

alvast heel erg bedankt.

gr tijne

De server waar de site momenteel op draait ondersteunt geen frontpage-extenties. Dat is het enige probleem denk ik.

Greetz : Jer:cool:en.

die ondersteunt die wel want me telles doen het wel en eventuwele mail pagina's werken ook allemaal netjes.

gr tijne

Inderdaad, maar die maken daar geen gebruik van.

Dat zijn andere scripts die "client-side" verwerkt worden zoals javascript.

oke en hoe ga ik dit goed krijgen heb jij daar een idee van?

gr tijne

Vraag misschien eerst eens aan de provider van de server waar je site op komt te staan als die frontpage extenties ondersteunt. Dan hoef je niets te veranderen aan je gastenboek.
Anders zou ik opteren voor en gratis gastenboekje online. Er zijn er genoeg te vinden. Zelf gebruik ik write2me.nl. Heel tevreden van.

nou hij staat en komt te staan op me eigen server windows 2003 server software.

dus ik kan alles doen wat ik wil.

en die service extjensjens staan geinstaleert en de site wort via die service op de server gezet.

gr tijne

Eigenaardig dan dat dat gastenboekje niet werkt.
Zover ben ik ook niet gevorderd dat ik iets van serverconfiguraties ken. :( Sorry hoor. :o

dat geeft hellemaal niks ik ben al blij dat je me heb willen helpen.

ik weet neit of je op me site geweest ben maar als je een berichtje verstuurt zegt hij ook gelijk dat ik in het log boek moet kijken maar ik kan niks vinden in dat log boek (komt waarschijnlijk omdat ik een enorme leek ben op dit gebiet).

gr tijne

Heel graag gedaan hoor. :)

Van logboeken heb ik ook al geen kaas gegeten, maar ik kan ze wel vinden, openen en verwijderen. héhé :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan