gastenboek forumlier controleren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja dat laatst werkt goed! Ik zou zelf alleen echo "Welkom"; weglaten. Het hoeft er niet in en ik vind het mooier als ie gewoon doorlinkt.

Wel jammer dat er even kort een wit scherm in beeld is, maar goed das niet meer dan een seconde.

Enig idee hoe je dit misschien nog in de vorm van een pop up zou kunnen krijgen? Of hoe je de layout van de pagina tussendoor kan aanpassen?

Geplaatst door Tha Devil

Deze lijkt mij handiger, aangezien je bij die andere steeds in de "controle" alle $_POST gegevens moet invoeren en bij deze hoef je dat alleen maar in het formulier zelf te doen en niet in de controle want deze gaat alle $_POST's bijlangs om te kijken of ze leeg zijn.
Kom ik weer mierenn**kerig doen.. wat nou als er 2 van de 5 in te vullen velden verplicht zijn?
De andere 3 hoeven dus niet perse, als je het dan op die "snelle" manier van jou doet, dan geeft ie dus alsnog een error, terwijl dat niet hoeft :p

Ja daar heb je gelijk in, maar ja daar hadden we al een andere methode voor (zie een aantal berichten terug), toch?
En dat was natuurlijk ook niet wat ik wilde

Ik ben blij met Tha Devil hoor!!! ;)

Geplaatst door tresan
Ja daar heb je gelijk in, maar ja daar hadden we al een andere methode voor (zie een aantal berichten terug), toch?
En dat was natuurlijk ook niet wat ik wilde

Ik ben blij met Tha Devil hoor!!! ;)
Daarom zei ik ook dat ik weer mierenn**kerig ging doen :D
Als je alle velden verplicht in moet vullen, dan is er geen probleem natuurlijk :)

Geplaatst door aaajeetee
Daarom zei ik ook dat ik weer mierenn**kerig ging doen :D
Als je alle velden verplicht in moet vullen, dan is er geen probleem natuurlijk :)
Tenzij er een verschillende controle is op alle velden ;)

Geplaatst door JPeetje
Tenzij er een verschillende controle is op alle velden ;)
Ja, maar daar heb ik topicstarter niet over gehoord, dus ik nam aan dat dat niet het geval was.. :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan