Gastenboek in DreamWeaver Maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

huib23

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2009
Hallo,
Ik ben 4 weken geleden begonnen met mijn website in dreamweaver (met een hele blanke pagina)
http://www.driveinshowsoundofmagic.nl
Nu wil ik er een gastoenboek in plaatsen en heb wel wat verstand van HTML.
maar heb het nog niet helemaal in de hand om een gastenboek te maken.
Wie kan mij vanaf het begin af aan vertellen hoe je een gastenboek moet maken?
Wie dat mij zou uit kunnen leggen ben ik echt dankbaar ben namelijk al een paar hele dagen bezig.

Huib Bonnema

hi,

dit gaat je niet lukken met de huidige ervaring. Voor een gastenboek heb je een serverside taal nodig zoals php of asp. aangezien je 4 weken ervaring hebt met html zou ikkijken naar een gratis gastenboek zoals koekjes.net

edit:

mischien nog een tip om je teksten niet in afbeeldingen te steken. dit is heel wat zoekmachine vriendelijker:thumb:
greetz jelle

Laatst bewerkt:
Ik kan je wel een gastenboek geven, maar die werkt met mysql.
Echt moeilijk is het script niet aan te passen, je moet alleen zelf je mysql database aanmaken.

Gratis gastenboeken zijn leuk, maar behoorlijk beperkt in de mogelijkheden en je hebt last van reclame.

Ik heb je website bekeken en kan inderdaad aanraden om de tekst gewoon in tekst te doen ipv in plaatjes.
Het aanpassen (typfouten) gaat dan namelijk veel makkelijker en sneller.

Probeer deze zin anders te formuleren:
met onze lichtapparatuur verzorgen wij het licht
(zoals het er nu staat is het een open deur)

En wat mij ook handig lijkt: zet er bij wat jullie bereik is, heel Nederland of alleen de Oostelijke provincies of zo.

Toch nog even iets:
Waarom een gastenboek ?, jullie site wordt er niet professioneler door, het werkt eerder storend, geloof me.
(de meeste reacties zullen namelijk weinig sitegerelateerd en dus niet nuttig zijn)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan