Gastenboek maken?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

joostmolenaar

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2004
Berichten
46
Beste mensen,

ik ben bezig met een internetsite te maken in flash 5. Ik wil graag een gastenboek maken maar weet niet echt hoe dat werkt. Ik heb wat tutorials opgezocht, maar hier wordt ik niet veel wijzer van. Heeft iemand een goede, zinvole link naar een tutorial of zo?

Mvg Joost
 
De meeste gastenboeken zijn gemaakt in php, moet je provider dit wel ondersteunen en dat schijn vaak niet het geval te zijn bij homepageruimtes van gewoon je provider die je er gratis bijkrijgt bij je abo.

Je zou kunnen overwegen een gratis gastenboek te nemen bij www.tboek.nl Hier kun je diverse dingen aanpassen zoals kleur enzo. Het nadeel is wel dat je met reclame zit in je gastenboek.
 
Even een vraagje tussendoor:

Is het ook mogelijk om flash te laten samenwerken met een database, om zo bijvoorbeeld een gastenboek in flash te maken? Of is dat heeeeel moeilijk?

Had geen zin om een heel nieuw topic te openen... :rolleyes:

Maar inderdaad... Een gastenboek maak je middels PHP en html. Ik zou gewoon een goed boek over PHP kopen, om dat een beetje te leren. Lijkt me heel leuk om dat te kunnen, dus ik ga ook zo'n boek kopen en kijken hoever ik kom... :) (alleen eerst maar een nieuwe pc)
 
Geplaatst door T._de_vries
Even een vraagje tussendoor:

Is het ook mogelijk om flash te laten samenwerken met een database, om zo bijvoorbeeld een gastenboek in flash te maken? Of is dat heeeeel moeilijk?

Had geen zin om een heel nieuw topic te openen... :rolleyes:


Ik denk dat de mods het met me eens zijn dat je dit beter in een eigen nieuwe topic kan plaatsen om de site een beetje overzichtelijk te houden
 
Je hebt gelijk, maar het hoeft al niet meer...

http://www.flashfocus.nl/ShowDetail.asp?NewsId=5808

Sorry voor mijn ontopic... :eek: Zal het niet meer doen.

Maar toch wel handig eigenlijk voor de TS'er zit ik me nu te bedenken! Hij heeft een site in flash gemaakt en wil ook een gastemboek maken. Als hij die ook in Flash wil hebben MOET hij wel connecteren met een database!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan