Gastenboek op site

Status
Niet open voor verdere reacties.

bwetpdpa

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2000
Berichten
241
Hallo,
ik had een gastenboek op mijn site waar dagelijks spam in terecht kwam.
Nu heb ik de naam van mijn gastenboek veranderd in babbelboek, omdat ik gehoord had dat dit de spam zou kunnen vermijden. Het oude script (voor provider Telenet) werkte perfect.

In het gastenboek formulier heb ik het script als volgt aangepast: oud script:
<form name="gastenboek" action="/cgi-bin/gastenboek.cgi?/peterdepauw/reisverhalen/html/" method="post">

nieuw script:
<form name="babbelboek" action="/cgi-bin/babbelboek.cgi?/peterdepauw/reisverhalen/html/" method="post">
Nu werkt de form en het gastenboek echter helemaal niet meer, iemand raad?
 
Ik neem ook aan dat gastenboek ook een email aanhangt.
 
Als het goed is heb je ook een bestand geupload naar de directory van je internetprovider. waarschijnlijk heet dit bestand nog gastenboek en moet je die even hernoemen naar babbelboek. Anders klopt waarschijnlijk de mappenstructuur niet, zorg even dat daarvan alle namen kloppen.
 
Laatst bewerkt:
cgi script

Bij mij zou het boek ook niet werken. Het cgi-script is van de provider en die naam laat zich niet wijzigen.
HansV
 
oplossing

Ik heb het als volgt opgelost:
ik laat de mensen nog posten in het gastenboek, maar het gastenboek staat niet meer online. Iemand die post krijgt het bericht dat het nog enkele dagen kan duren vooraleer het bericht verschijnt. Ik copy-paste het dan naar de html pagina die online "babbelboukje" heet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan