stevendemunter
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 jul 2002
Mijn probleem is het volgende.
De site van een vriendin van mij was een beetje verouderd (deze was n iet door mij gemaakt) en ik heb voor haar een nieuwe gemaakt.
Nu had ze wel graag dat het gastenboek hetzelfde bleef.
Nu het volgende.
Wanneer ik iets post op het gastenboek in de oude site werkt alles naar behoren. Ik kan berichten posten ik kan naar vorige pagina's enz...gaan.
Wanneer ik iets post op de nieuwe site lukt dit ook in eerste instantie.
Het bericht wordt gepost en ik kan het lezen in het gastenboek, maar wanneer ik naar een andere pagina gaan en weer kom naar het gastenboek is dit laatste bericht verdwenen. Wanneer ik dan naar de oude site surf en daar naar het gastenboek ga kijken zie ik dat daar wel het bericht te lezen valt.
Ik werk met tabellen en iframes en ik vermoed dat ik daar iets mis doe.
url van de oude site: www.audreymoors.tk
url van de nieuwe site: www.audreymoors.be
De site van een vriendin van mij was een beetje verouderd (deze was n iet door mij gemaakt) en ik heb voor haar een nieuwe gemaakt.
Nu had ze wel graag dat het gastenboek hetzelfde bleef.
Nu het volgende.
Wanneer ik iets post op het gastenboek in de oude site werkt alles naar behoren. Ik kan berichten posten ik kan naar vorige pagina's enz...gaan.
Wanneer ik iets post op de nieuwe site lukt dit ook in eerste instantie.
Het bericht wordt gepost en ik kan het lezen in het gastenboek, maar wanneer ik naar een andere pagina gaan en weer kom naar het gastenboek is dit laatste bericht verdwenen. Wanneer ik dan naar de oude site surf en daar naar het gastenboek ga kijken zie ik dat daar wel het bericht te lezen valt.
Ik werk met tabellen en iframes en ik vermoed dat ik daar iets mis doe.
url van de oude site: www.audreymoors.tk
url van de nieuwe site: www.audreymoors.be
Laatst bewerkt: