Gastnetwerk niet aan de praat te krijgen..

Status
Niet open voor verdere reacties.

mva1997

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2011
Hallo,

Ik heb sinds kort de TP-Link N750 (WDR4300). Deze heeft onder andere ook mogelijkheid voor een gast-netwerk. Daar zit het probleem in. Ik probeer al twee dagen er achter te komen wat het probleem is van dat gast-netwerk..
tplink.jpg
Zoals je kan zien op de afbeelding, zou alles naar behoren moeten werken..... Dus niet.. Het met rode letters getypte ''can not be connected'' trekt vooral mijn aandacht.. Heb een schedule aanstaan van 1135 tot 2345.. Onder het pijltje staat trouwens ''timeout'' en aangegeven ''0 hours, 0 minutes'' Dus dat zou geen problemen moeten veroorzaken..
''Allow Guest To Access My Local Network'' en ''Enable Guest Network Bandwidth Control'' staan ook allebei aan, dus dat is het ook niet..
Als iemand mij kan helpen met het 'maken' en het tussen-de-lijst-zien van het gast-netwerk, zou ik dat zeer waarderen.

Bij voorbaat dank,
mva1997

Je hebt (everyday") aangeklikt... dus dan maken de andere instellingen daarvan niet meer uit....
Stel eens een nieuw wachtwoord in. Had ik ook een keer... kwam er niet op, ander wachtwoord en wel...

@Eric_Daleboudt
Bandwith control:
Egress: 1200 kbps
Ingress: 15000 kbps

@andre@home
dat had geen nut..

Dan zou ik even proberen hem opnieuw op te zetten, en als dat niet werkt te biecht gaan bij TP-Link.
Zie niet zo gauw wat je fout doet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan