Gat in bureaublad?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rudientje

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2001
Ik heb een Packard Bell computer met Acer scherm (desktop;) Nividea 7300se, windows XP. Sinds een maand zie ik na het opstarten een witte brede vertikale balk ( 2,5 breed, 10 cm lang) op het bureaublad. Op de één of andere manier is het mij gelukt de balk te verkleinen tot een vierkant, (ogeveer 2x2 cm) Hoe kan ik dit weg krijgen? Het staat alleen op het bureau blad, en komt ook door een door mijzelfd geplaatste foto. Internet etc. doet het goed.
vr. groeten,
Lanza

Het lijkt ons handig als je een screen maakt van je bureaublad met dat "vierkantje" ..

--> Active Desktop

Laatst bewerkt:
Kies eens een andere burobladachtergrond en verander deze daarna weer naar de huidige.

gat in bureaublad

ik heb een zelf gemaakte foto erop gezet waarbij de grote balk erop kwam en daarna heb ik de foto verwijderd. De balk veranderde in een vierkantje wat ik niet weg krijg.

vr. groet,

Lanza

Waar heb je die foto op gezet dan? Want hier staat ie niet helaas.

ik heb de foto uit mijn afbeeldingen gehaald en als achtergrond voor mijn bureaublad gebruikt. Opeens was die witte balk er.

Ja, en wat gebeurde er toen je mijn tip uitvoerde............?

helaas levert dat ook niets op; het lijkt wel alsof het toch deel uitmaakt van het bureaublad. Kan je het bureaublad opnieuw installeren? Of kan het de videokaart zijn? (soms zie je ook hele lichte letters/strepen door de kleur van het bureaublad komen; ze zijn niet te lezen.)

Wat gebeurt er als je als burobladachtergrond niets instelt? (dus een saaie donkerblauwe Windowsachtergrond of zo) én daarna de pc opnieuw opstart?

- en daarna eerst eens even een standaard Windowsachtergrondje selecteert?

ik heb toch nog eens op het vierkantje geklikt en opeens was het verdwenen!
Heel hartelijk bedankt voor het mee denken.

vr. groeten,

Lanza

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan