gateway offline

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mic
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Mic

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2001
Goedenavond allen,

Ik heb sinds kort het probleem dat ik niet meer op msn en op de site van de postbank en mijn hotmail site kan komen.

Wanneer ik msn opstart krijg ik de melding dat mijn gateway offline is.
Ik heb alle berichten op het forum hierover nagelezen maar ik kom er niet uit.

Ik heb msn verwijderd en opnieuw geinstalleerd en ik heb ook iefix gedraaid zoals aangeraden, ook heb ik de internet instellingen gereset en de beveiliging staat op laag.

Ik begrijp er niks van en hoop dat iemand me kan helpen.

Groeten, Michel

welk OS heb je?
heb je een router?
kan je op andere pagina's wel komen?
wat voor firewall heb je ?

Ik heb geen router en kan wel op andere pagina's komen en werk onder XP

sorry, vergeten te melden. Heb ook geen firewall ingesteld staan en er zit wel norton op

Je zegt sinds kort.
Hoe lang is dat?
Is dat sinds vandaag, gisteren of al wat langer?

probeer het eens met een andere browser, bijvoorbeeld firefox. lukt dat niet scan dan je systeem eens op virussen of spyware ( hitmanpro is goede anti spyware ). als dit niet lukt zet een al je internet instellingen op standaard. nog steeds niet? probeer een ipconfig /release en daarna ipconfig /renew in de CMD box ( start --> uitvoeren en daar cmd tikken). heeft dit allemaal geen succes? contact opnemen met je internet provider.

Heb de internetinstellingen op standaard staan en heb ook hitmanpro gedraaid.
Heb net ook firefox geinstalleerd en heb ook ipconfig/release en renew gedaan.

Alleemaal zonder succes. neem morgen meteen contact op met de provider.
Hardstikke bedankt voor het meedenken.

check nog even die sites voor je je internet provider belt. msn ligt er soms gewoon vanuit de kant van microsoft voor een tijdje uit, en zou zonde zijn net voor je belt als die het dan weer doet.

Vandaar dat ik vroeg hoe lang hij daar al last van heeft.

Kijk even naar het volgende over HitmanPro en internetbankieren: http://www.antispywareoffensief.nl/forum/showthread.php?t=4953
Probeer het ook even.

Ik ben geen fan van HitmanPro, vooral niet omdat deze nogal is de neiging heeft om ervoor te zorgen dat MSN Messenger niet meer kan aanmelden en ook omdat sommige site's problemen krijgen. Omdat ook Postbank niet werkt zit ik te denken dat HitmanPro toch het probleem is.

Probeer even het volgende (als het eerste niet werkt):
- Verwijder HitmanPro.
- Start opnieuw op.
- Draai IEfix.
- Probeer weer de site's te bereiken.

Dat is inderdaad ook een hele goeie.
We hebben daar ook al eens een topic over gehad inderdaad.
Hele goeie RVE :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan