Hallo,
Ik weet het niet zeker maar ik denk dat dit hier hoort.
Ik heb een computer op mijn kamer staan (XP home edition SP3) deze is met een lan kabel op onze router (grijze experiabox van KPN) aangesloten. Nu werkte setup laatst niet meer en dus heb ik dit gerepareerd met de XP CD-rom alles werkte weer goed tot na 10 minuten internet het begaf. computer uit/aan werkte weer goed maar weer na 10 minuten begaf internet het. toen klikte ik bij msn op probleem oplossen en die zei dat er een probleem was met de standaard gateway. dus ik tijdje aan het zoeken op meerdere fora en van alles geprobeerd; Router reset, vast IP adres, IPconfig/renew, driver reinstall van de netwerk kaart, ik heb ook nog mijn wireless kaart geprobeerd maar die gaf hetzelfde probleem. Het hele rare aan deze situatie is dat de laptop van mijn zusje en de computer beneden (allebei wireless) gewoon goed internet hebben.
Heeft iemand enig idee wat ik hier aan kan doen want ik wil heel graag weer met mijn computer op internet.
Groeten en alvast bedankt,
Rick
Ik weet het niet zeker maar ik denk dat dit hier hoort.
Ik heb een computer op mijn kamer staan (XP home edition SP3) deze is met een lan kabel op onze router (grijze experiabox van KPN) aangesloten. Nu werkte setup laatst niet meer en dus heb ik dit gerepareerd met de XP CD-rom alles werkte weer goed tot na 10 minuten internet het begaf. computer uit/aan werkte weer goed maar weer na 10 minuten begaf internet het. toen klikte ik bij msn op probleem oplossen en die zei dat er een probleem was met de standaard gateway. dus ik tijdje aan het zoeken op meerdere fora en van alles geprobeerd; Router reset, vast IP adres, IPconfig/renew, driver reinstall van de netwerk kaart, ik heb ook nog mijn wireless kaart geprobeerd maar die gaf hetzelfde probleem. Het hele rare aan deze situatie is dat de laptop van mijn zusje en de computer beneden (allebei wireless) gewoon goed internet hebben.
Heeft iemand enig idee wat ik hier aan kan doen want ik wil heel graag weer met mijn computer op internet.
Groeten en alvast bedankt,
Rick