Gawab

Status
Niet open voor verdere reacties.

soraja

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Berichten
2
Hallo,

Dit is mijn eerste bezoek op deze site, ik ben er toevallig bij beland omdat ik de site van de provider GAWAB niet meer krijg geopend. Ik dacht nog van lukt het niet via mijn favorieten dan maar googelen.
Dit probleem is er sind enkele dagen, weet iemand misschien wat er aan de hand is bij Gawab?

Alvast bedankt
 
Bedankt voor het antwoord, maar een computernerd ben ik niet , dus hoe krijg ik mijn pc dan sneller, is dit softwarematig of moet er een andere processor geplaatst worden of heeft dit met internet-instellingen te maken?
 
Sorry Soraja... je hebt iets teveel aandacht voor mijn "handtekening" .... die is als grap bedoeld....: Gooi je PC het raam uit, dan ben je van alle ellende af.....
 
Ik heb dus exact hetzelfde probleem als Soraja.... kan ook al enkele dagen GAWAB niet openen. Wat heel vervelend is, wat ik kan nu mijn mails niet lezen....

Bovenstaande link van Erpcity werkt bij ook niet!!!

Nog andere ideeen??? Of nieuws hierover???
 
Link van ErpCity werkt hier probleemloos op dit moment!
 
Ik heb het probleem ook.Ik zit bij direct adsl van KPN, maar weet ook dat het bij HetNet ook niet lukt.
 
Echt erg vreemd.... Heb de link gedurende de dag verschillende malen geprobeerd, maar deze blijft perfect werken.... Kan ook niets met Google vinden over blokkering van Gawab door bepaalde ISP's... Het heeft mogelijk iet met beveiligingsinstellingen te maken.... maar misschien moet je er een telefoontje richting helpdesk van jouw ISP aan wagen.....
Via @home werkt het ok.
 
Denk dus dat het probleem bij KPN ligt, wil dus graag even weten bij welke provider de 2 mensen zitten die ook het probleem hebben
 
bij mij lukt de website ook binnen 0.9 seconden had ik hem anders zou ik de mensen van kpn even bellen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan