GData TotalCare 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pablo87

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2007
Berichten
47
Hallo mensen

Ik heb even een vraagje
Zag deze week dat de engelse versie van TC 2012 uit was
Heb die dus gedownload en geinstalleerd geen problemen
Maar ik kan nergens zien of de updater ook programma onderdelen update?
Bij virus signatures en dan onder settings staat
Version Check? dat version check controlleerd dat op programma updates?
of controlleerd het programma automatisch bij antivirus signatures updates op prog updates?

Alvast Bedankt!
 
zie faq op site van gdata.

Vraag:

Hoe voer ik een update uit van de virusdefinities?
Antwoord:

1) Controleer of de toegangsgegevens (die u tijdens het aanmelden bij de update-server heeft ontvangen) de toegangsdatum vermelden. Ga hiervoor in AVK naar ?Opties? en ?Internet-update?. Kloppen de gegevens niet, voer dan de toegangsgegevens in en bevestig deze door op ?OK? te klikken.

2) Maak verbinding met internet.

3) Selecteer in AVK ?Acties? en dubbelklik op ?Virus-update?. Als u een software-update wilt uitvoeren, klik dan na afloop van het downloaden van de virusdefinities ook op ?Software-update?.
 
zie faq op site van gdata.

Vraag:

Hoe voer ik een update uit van de virusdefinities?
Antwoord:

1) Controleer of de toegangsgegevens (die u tijdens het aanmelden bij de update-server heeft ontvangen) de toegangsdatum vermelden. Ga hiervoor in AVK naar ?Opties? en ?Internet-update?. Kloppen de gegevens niet, voer dan de toegangsgegevens in en bevestig deze door op ?OK? te klikken.

2) Maak verbinding met internet.

3) Selecteer in AVK ?Acties? en dubbelklik op ?Virus-update?. Als u een software-update wilt uitvoeren, klik dan na afloop van het downloaden van de virusdefinities ook op ?Software-update?.
kun je het begrijpbaarder uitleggen snap hier geen hol van:eek:
controlleerd het programma niet automatisch op prog updates 2011 deed dat namelijk wel

thanks
 
Laatst bewerkt:
ik werk niet met gdata en ken het proggie niet echt, ben gewoon ff op hun site gaan kijken.
 
Tijdens de automatische update van de virushandtekeningen, wordt er ook gecontroleerd op de nieuwste programmaversie. U krijgt daar een melding van in uw system tray, in de grafische interface van het gdata security center, alsook door het Microsoft action center.

Het handmatig uitvoeren van een programmaupdate (indien deze er is) kan u uitvoeren via het menu knopje rechtsbovenaan "more".
 
Laatst bewerkt:
Tijdens de automatische update van de virushandtekeningen, wordt er ook gecontroleerd op de nieuwste programmaversie. U krijgt daar een melding van in uw system tray, in de grafische interface van het gdata security center, alsook door het Microsoft action center.

Het handmatig uitvoeren van een programmaupdate (indien deze er is) kan u uitvoeren via het menu knopje rechtsbovenaan "more".

Okee merci voor de duidelijke uitleg:)
Ik dacht al zoiets maar ik stelde de vraag voor de zekerheid!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan