GDATA trash store

Status
Niet open voor verdere reacties.

maverick1

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2011
Hallo allemaal

Vorig jaar heb ik als antivirus gebruikt GDATA. Deze heb ik verwijderd via config scherm , software. Nu gebruik ik NOD 32 en telkens als die scant vind die nog steeds de volgende regel #GDATA.Trash.Store#. Ik kan dit nergens terug vinden zowel niet op de harde schijf als in het register, maar het is er dus nog wel. Wie kan mij vertellen hoe ik daar weer af kom?

Mvg Maverick

Hallo Boomeik

Bedankt voor je tip, heb hem direkt gedownload en gebruikt. Het was effe zoeken hoe het precies werkte maar het is gelukt.
Ik ben alle Gdata pruttel kwijt.....Bedankt voor je hulp.

Maverick

Mooi . Ik gebruik G-data nog steeds Dit werd toen zelf door hun geadviseerd nadat ik na een herinstallatie niet meer kon updaten .
Sindsdien gebruik ik het ook voor andere software .

Laatst bewerkt:
Hallo Boomeik

ik gebruik Gdata dus niet en nooit meer, het nam alles over, m.a.w. ik kon geen geluidsfragmenten meer afspelen, zowel via de mail als een download, bepaalde mails kon ik niet eens meer lezen ondanks dat het een pps file was wat in feite niets met Gdata te doen had. Ik gebruik nu NOD32 en dat bevalt me uitstekend en werkt goed, tenminste als Antivirusscanner dan. Maar nogmaals bedankt voor je tip, werkte perfect.

Een prettig weekend gewenst...Maverick

Vreemd .Hier nergens last van .
Niks te danken en ook een Prettig weekend .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan