Geïnfecteerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lamedudese

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2010
Berichten
50
Hallo,

Volgens mij is mijn computer geïnfecteerd. Ik kreeg laatst meldingen van AVG en toen ik de computer opnieuw opstartte, waren de automatische updates uitgeschakeld. Ik kan deze ook niet meer activeren. Toen ik mijn computer weer opnieuw opstartte zag ik dat ook de beveiliging tegen ongewenste software was uitgeschakeld, zowel de virusbeveiliging als de beveiliging tegen spyware en andere schadelijke software. Ook wil antivirus van AVG niet meer aan (waaronder Resident Shield). De scan van avg heeft wel dingen gevonden, maar kan deze niet verwijderen. Kan iemand me hierbij verder helpen voordat het erger wordt?

Alvast bedankt!
 
Gebruik MalwareBytes Anti Malware voor het te laat is. Kies volledige scan en kies alle stations op jouw pc, laat hem dan de komende 2 uurtjes met rust
 
Sorry, ik had al gepost voordat ik in de bovenste post las wat ik eerst moest doen! Ik zal malwarebytes even laten scannen.
 
Probeer voor de zekerheid een backup te maken van belangrijke documenten.

Bij mij liep deze infectie uit op een complete herinstallatie van windows. Ik hoop niet dat hetzelfde staat te wachten voor jou, maar voor alle zekerheid.. ;)

je kan misschien ook eens spybot proberen * klik *
 
Ik heb mijn computer gescant met malwarebytes, superantispyware en spybot van borrelnoot. Er is wel wat weggehaald, maar het heeft helaas niet geholpen.

Heeft iemand nog suggesties?
 
Welke versie van AVG is het?
een Free of een internet security
Want ik heb ongeveer het zelfde probleem gehad
 
AVG Free Edition 2012

Maar ik denk niet dat het (enkel) aan avg ligt, omdat de windows beveiliging ook niet meer ingeschakeld kan worden.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Lemadudese.
Hoe heb je het opgelost zo dat anderen met dit zelfde probleem wellicht hier wat aan hebben. Kun je a.u.b. aangeven hoe je het gedaan hebt. Groet Manamana.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan