Geïntegreerde Bluetooth

Status
Niet open voor verdere reacties.

djmartino

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2009
Ik heb afgelopen zomer een laptop gekocht ( gelijk aan deze: http://www.compu-square.be/index.php?main_page=product_info&products_id=3436 ).
Ik heb hem bij Media Markt gekocht, waar in het foldertje stond dat hij bluetooth heeft.
Ik heb toen geen bluetooth kunnen vinden in Vista Home.
Een tijd later heb ik de Vista Ultimate black edition 2009 geïnstalleerd, vanwege een onherstelbare fout, en m'n buurman had die versie nog wel voor me liggen.

Nu wil ik wel graag de bluetooth functie kunnen gebruiken, maar ik kan nergens in vista iets van bluetooth vinden.
Nu is mijn vraag aan jullie: waar kan ik dit vinden in Vista, of wat moet ik downloaden of installeren of wat dan ook om het goed te laten werken?

Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij djmartino :)

Als je bluetooth hebt, moet dat meestal in apparaatbeheer staan.
Kijk even in apparaatbeheer en kijk of er eventueel gele tekens erbij staan.

Succes :thumb:

In elk geval bedankt voor het meedenken, maar hij staat er niet bij :S
Andere oplossingen misschien?

Laatst bewerkt:
Het typenummer wat je in de link geeft komt ook exact overeen met de jouw notebook ?
En heb je al eens geprobeerd de Bluetooth drivers te installeren ?

Het typenummer wat je in de link geeft komt ook exact overeen met de jouw notebook ?
En heb je al eens geprobeerd de Bluetooth drivers te installeren ?

Het typenummer komt exact overeen, en bij media markt zeiden ze ook dat hij bluetooth heeft.
Waar kan ik dat soort drivers vinden? Ik heb wel gezocht, maar niet gevonden.

De Asus support site heeft Bluetooth drivers voor Windows XP. Voor Vista zijn er geen drivers te vinden.

EDIT: na je eerste post nog eens gelezen te hebben. In Vista werkt de Bluetooth dus waarschijnlijk niet aangezien er geen drivers zijn. Al is het wellicht mogelijk door standaard drivers te installeren. Veelal wordt de Toshiba Bluetooth Stack gebruikt, daar is dacht ik ook een Vista versie van.

Laatst bewerkt:
@ maniac2003: Ik heb het geprobeerd, alleen bij de driverinstallatie vraagt ie om het bluetooth apparaat aan te sluiten :S
Maar er moet bluetooth op m'n laptop zitten, er zit zelfs een activiteiten lampje van bluetooth op.

Nee dat hoeft niet per se. Bluetooth is nu redelijk standaard, maar er zijn nog steeds laptops waarbij Bluetooth optioneel is. Het lampje zit uiteraard er wel standaard op, dat zegt dus niets.
Kijk anders een met PC Wizard of je het bluetooth apparaat kunt vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan