Geïntegreerde kaartlezers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Schoote

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2004
Ik heb mijn computer vorige week terug herstelt naar de kooptoestand. Alles werkt behalve vind ik mijn geïntegreerde kaartlezers niet meer. Moet ik dit nog eens apart installeren? Ik heb hier geen drivers voor of ik vind ze anders niet. Ik heb een ingang voor SD/MMC kaarten, compact flash en Memory stick kaarten.

Schoote,

Heb je toevallig XP op die machine staan ??
Zo ja, even minimaal SP1 er op zetten dan zal je Cardreader ook weer actief worden !

Remy

SP1 is Service Pack 1.

USB 2.0 poorten worden dan pas actief !! En je embedded card reader zit meestal op zo'n connector op je moederbord aangesloten, vandaar dus dat je eerst minimaal SP1 moet installeren, SP2 mag natuurlijk ook ;)

Groeten,

Remy

Ik heb inderdaad service pack 2 op mijn computer staan. Hoe kan ik dit terug naar SP1 krijgen? Met de windows cd?

Das Vreemd !!:8-0:

In service pack 2 zou toch ook die ondersteuning moeten zitten......:rolleyes:

Heb je het ook al geprobeerd met de orginele installatie cd ?

Ja, maar hij vind geen drivers op die cd-rom. Het is een computer van de aldi. Ik weet ook niet of het daar mee te maken heeft.

Ik snap het niet. Bij apparaatbeheer geeft hij een foutmelding bij USB-apparaat voor massaopslag maar als ik vraag om stuurprogramma bij te werken via windows update geeft hij aan dat hij geen betere drivers vind dan die al geïnstalleerd zijn.
Voor ik mijn computer heb geherinstalleerd had ik hier geen problemen mee.

Laatst bewerkt:
Oplossing

Het is opgelost. Blijkbaar moest ik mijn computer eens volledig afzetten. Stekker en al uittrekken want ik zat met te veel restspanning. Ik had hem dan een aantal sec. afgezet en daarna terug opgestart.
Daarna zag ik dat ik alle kaartlezers terug had.:)
Het probleem met traag opstarten is ook in een keer opgelost.:D
:thumb:

Mvg,
Koen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan