Ge-Unlockte Iphone 3GS na upgrade naar iOS 4.2 werkt niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik heb een iPhone 3GS met T-Mobile abonnement. Echter dit abo gaat pas over drie maanden in wegens nummer behoud en het contract bij Vodafone dat pas over drie maanden afloopt. Ik wilde dus mijn Vodafoon sim gebruiken in deze periode en heb de simlock verwijderd. Dit was prima gelukt. Echter na uitkomen van iOS 4.2 heb ik via I- Tunes laten upgraden. ( wist toen nog niet dat dit mijn Iphone volledig onbruikbaar zou maken ). Ik zit nu met een iPhone die het dus niet meer doet. Alleen USB kabel met I-Tunes logo's op het scherm.
Mijn vragen.
Als ik mijn T-Mobile abo nu activeer met het tijdelijke nummer gaat de Tel. het dan gewoon weer doen?? ( vrees van niet )

Weet iemand hoe het opgelost gaat worden? Ik ben niet de enige met dit probleem. Volgens de Site waar ik het unlock programmaatje heb gekocht komen ze met een oplossing maar dat duurt nu al een dag of tien...Alle programaatjes die dit probleem zogenaamd oplossen werken niet overigens tot nu toe. Dit zijn programma's die de tel uit de recovery loop halen van I-Tunes. Maar je blijft error 1015 houden. Beetje ingewikkeld allemaal maar degenen die met hetzelfde probleem kampen snappen wel waar het over gaat.

Hey,

Ik heb hier zelf ook last van gehad! Alleen dan met KPN. Probeer eerst met T-mobile SIM te restoren in iTunes (10.1). Dat was bij mij al de oplossing. Mocht het toch niet lukken, zou ik de iPhone even opzij schuiven tot de kerst, want dan komt er een nieuwe jailbreak (Je weet vast wel wat dat is;)). Voor meer info moet je iPhoneclub in de gaten moeten houden;)

Laurens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan