Ge-update versie niet zichtbaar in browser

Status
Niet open voor verdere reacties.

veldwonner

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 feb 2010
Op de door mij beheerde statische website www.wijkraad-twekkelerveld.nl heb ik de homepage ge-update. Nu is de up-date op mijn PC in de Google-Chrome browser niet zichtbaar te maken maar in IE en Safari wel. Via configuratie > enz heb ik de tijdelijke internet bestanden en geschiedenis al opgeschoond maar hiermee is het probleem nog niet opgelost. Mijn vraag is nu: waar bewaard GoogleCrome de tijdelijke internetfiles? Hoe kan ik de oude versie uit mijn computer verwijderen?
In de oude versie staat onder de rubriek Wijknieuws één link. In de ge-update versie twee linken.
Wie weet raad?

Op de door mij beheerde statische website www.wijkraad-twekkelerveld.nl heb ik de homepage ge-update. Nu is de up-date op mijn PC in de Google-Chrome browser niet zichtbaar te maken maar in IE en Safari wel. Via configuratie > enz heb ik de tijdelijke internet bestanden en geschiedenis al opgeschoond maar hiermee is het probleem nog niet opgelost. Mijn vraag is nu: waar bewaard GoogleCrome de tijdelijke internetfiles? Hoe kan ik de oude versie uit mijn computer verwijderen?
In de oude versie staat onder de rubriek Wijknieuws één link. In de ge-update versie twee linken.
Wie weet raad?

Met wat geduld met het zichtbaar zijn.

Probeer je cache te legen. Wat je ook nog kunt proberen, is om achter de URL even een loze variabele toe te voegen.

Als je geen URL-rewriting hebt, moet je aan het eind een vraagteken en een willekeurige rits tekens zetten, of een &-teken en dan iets willekeurigs als er al een vraagteken staat.

Als je wel URL-rewriting hebt, dan moet je waarschijnlijk een / en dan wat tekens zetten.

Op die manier denken de meeste browsers dat het een helemaal nieuwe pagina is en dan gaan ze em opnieuw binnenhalen.

Wie weet raad?

Alle reageerders bedankt.
Uiteindelijk is het probleem opgelost door achter url van de website een andere extensie te typen waardoor de computer opnieuw op zoek ging op de server. (.../index.html ipv htm )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan