Geachte moderators

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ab Van Roojen

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2002
Geachte moderators,

Ik heb gehoord dat het via een adres ftp.helpmij mogelijk is een website op uw site te zetten. Ik wil hier graag wat meer over weten en waar ik het programma 'Frontpage' kan downloaden.

Met vriendelijke groet,

Ab van Roojen

het programma frontpage is niet te downloaden maar wel te koop bij de betere computerzaak.

en het is niet mogenlijk een site te plaatsen via helpmij.nl

Dank u wel tazman.

Ik zal aan mijn zoon vragen of hij een keer die Frontpage voor mij haalt. Ik heb hier niet zoveel verstand van, straks kom ik met een monitor thuis of iets dergelijks.

En als het niet mogelijk is, hoe moet ik dan mijn site op ftp.helpmij krijgen?

Bedankt voor uw wijze raad,

Met vriendelijke groet,

Ab van Roojen

Geplaatst door Ab Van Roojen
Dank u wel tazman.

Ik zal aan mijn zoon vragen of hij een keer die Frontpage voor mij haalt. Ik heb hier niet zoveel verstand van, straks kom ik met een monitor thuis of iets dergelijks.

En als het niet mogelijk is, hoe moet ik dan mijn site op ftp.helpmij krijgen?

Bedankt voor uw wijze raad,

Met vriendelijke groet,

Ab van Roojen
je kan je site niet op ftp.helpmij.nl krijgen...die ftp is alleen voor helpmij ;)
probeer lycos (of tripod) eens...

lycos of tripod? Voor u is dat misschien bekende taal, maar ik ben nog niet helemaal thuis is het computer taaltje van de pc-junkies van tegenwoordig. Maar ik neem aan dat het een soort Frontpage is?

Bedankt,

Met vriendelijke groet,

Ab van Roojen

Geplaatst door Ab Van Roojen
lycos of tripod? Voor u is dat misschien bekende taal, maar ik ben nog niet helemaal thuis is het computer taaltje van de pc-junkies van tegenwoordig. Maar ik neem aan dat het een soort Frontpage is?

Bedankt,

Met vriendelijke groet,

Ab van Roojen
nou nee niet helemaal, op lycos (www.tripod.lycos.nl) kun je je website plaatsen...:thumb:

nog 1 maal het is NIET mogenlijk een homepage via of op helpmij.nl te plaatsen.

wil je een website maken ga dan eens kijken bij eerder genoemde links.
of kijk / vraag aan je provider waar je ook je internet verbinding van hebt hoe het daar werkt en hoeveel ruimte je hebt.

Frontpage is bedoeld om je website mee te maken en om evt je website te uploaden naar de ruimte die je ergens hebt ( betaald of gratis) het heeft verder niks te maken met het aan bieden of tonen van je website op internet.

Is het nou zo moeilijk in de juiste sectie te plaatsen?

Een betere tip voor de absolute beginner is frontpage express, dat is een uitgeklede versie van frontpage en deze is gratis.

FP express zit bij internet explorer maar is ook apart te downloaden: http://intgrunits.olivet.edu/other.htm

Als je je site op het net wil hebben dan moet je je gemaakte site uploaden naar een webserver.
De meeste providers bieden die mogelijkheid; die van jou waarschijnlijk ook. Meer info vind je bij de help-pagina's van je provider.

Dat uploaden doe je met een zgn. FTP programma.
Een goed, gratis en simpel programma is wstp_le: http://download.com.com/3000-2160-1572132.html?tag=list

kortom, even puzzelen, maar het is ons tenslotte ook gelukt :)

t.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan