Geautomatiseerd variërend document per print in Word.

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomahowk

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2013
Beste,

Onlangs een document gecreëerd wat een flink aantal keer moet worden uitgeprint. Het probleem is dat het document bestaat uit een aantal pagina´s. Laten we zeggen 8. Ik zou op elk geprint document een ander identificatienummer willen hebben, wat ook nog verschijnt op elke bladzijde van het document, waarbij dan elke bladzijde hetzelfde ID nummer krijgt. (dat laatste kan worden gedaan met een voetnoot).

Is er een mogelijkheid dit te bereiken in Word? Het document moet zo vaak geprint worden dat het simpelweg handmatig een rotklus wordt. Kan dit met een script worden geautomatiseerd? Kan er dan bijvoorbeeld ook gekozen worden om op dag A een stapeltje 10x te printen (dus tot nummer 10), en op dag B weer een stapeltje, vervolgend met het ID nummer 11?

Mocht dit niet mogelijk zijn in Word, zijn er dan andere oplossingen?

Alvast bedankt!

Ik denk dat je het moet zoeken in Verzendlijsten>>Afdruk samenvoegen.
Normaal gebruik je dit om verschillende adressen op uitgaande brieven te zetten.
Ik denk dat je het ook kunt gebruiken om een lijst IDnummers in de brieven te zetten.
Ik weet alleen even niet zo gauw hoe :(

Groeten Marcel

Marcel, mijn dank is groot! Ik heb een excel document (met 0 tot 300) gebruikt om de nummers te genereren en vervolgens het adress block in mijn voetnoot gezet. Nu hebben alle bladzijden hetzelfde nummer, maar elk opvolgend document een ander nummer. Top!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan