geautomitiseerde setup's

Status
Niet open voor verdere reacties.

brianvandewege

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2001
Berichten
130
Ik heb het programma "nlite" http://nuhi.msfn.org/ eens bekeken en moet zeggen dat dit een topper is voor het gebruikersgemak. Eenmalig xp met sp2 samenvoegen je eigen wensen invoeren en voortaan is bij een nieuwe installatie XP al weer een heel eind ingekrompen en aangepast. Helemaal mooi is dat je niet meer hoeft te wachten en de setup geheel geautomitiseerd is.

Eigenlijk zou het mooi zijn (te mooi?) om andere progamma's gelijk mee te laten installeren zoals bijv. office, acrobat reader, diskeeper enz, enz, en wel zonder dat je tijdens de setup nog info moet geven uiteraard!

iemand een idee?
 
Wat mij wel interesseert. Heb ik het nou goed begrepen dat je voor het downloaden van het programma je firewall moest uitzetten:8-0:
 
@elisa,
Nlite downloaden zonder de firewall uittezetten hoor.
 
Ja, dat vond ik ook. Even binnenhalen dus.
Mooi niet. In de balk gaat er wat lopen en vervolgens niets meer. Nou, ik doe het toch echt niet zonder firewall.
 
Laatst bewerkt:
Dat het ook via een bestand op de windows cd zelf kan heb ik al eerder gehoord. het voordeel van nlite is dat er veel extra kan worden verwijderd en xp al een heel eind getweakt kan worden
 
Geplaatst door Elisa
Ja, dat vond ik ook. Even binnenhalen dus.
Mooi niet. In de balk gaat er wat lopen en vervolgens niets meer. Nou, ik doe het toch echt niet zonder firewall.

Zonder problemen zo binnen.
Met firewall aan.
 
Als ik van allerlei enthousiaste mensen hoor dat ik het moet downloaden dan is het de moeite waard om even die firewall uit te doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan