Goedemorgen. Ik ben nieuw op dit forum en wil een vraag voorleggen omdat ik vastloop met mijn macro. Het betreft een keuringsrapport voor noodverlichting dat ik moet maken.
Uitgangspositie:
Stand van zaken:
Kan iemand mij helpen?
Ik voeg een testdocument bij. Hier staat de volgende code in. De rest van mijn geëxperimenteer heb ik maar weggelaten.
Uitgangspositie:
- Ik heb een Excel file met een aantal werkbladen: Voorblad | Tekstblad | Kelder | Begane grond | Verd 1+2 | Afkeurpunten
- Voorblad, Tekstblad en Afkeurpunten staan vast, de tussenliggende werkbladen zijn variabel in aantal en inhoud. Op deze tussenliggende werkbladen wil ik een geavanceerd filter toepassen op kolom C ("Fout"), kopiëren en de uitkomst plakken op het laatste werkblad “Afkeurpunten”.
Stand van zaken:
- Het lukt mij om de gegevens van één werkblad d.m.v. een geavanceerd filter te kopiëren en te plakken op het werkblad Afkeurpunten.
- Het lukt mij NIET om hier een loop van te maken zodat alle gegevens onder elkaar op het werkblad Afkeurpunten komen.
Kan iemand mij helpen?
Ik voeg een testdocument bij. Hier staat de volgende code in. De rest van mijn geëxperimenteer heb ik maar weggelaten.

Code:
Sub UseAdvancedFilterCopyAll()
Dim rgData As Range, rgCriteria As Range, rgOutput As Range
Set rgData = ThisWorkbook.ActiveSheet.Range("A5").CurrentRegion
Set rgCriteria = ThisWorkbook.ActiveSheet.Range("K1").CurrentRegion
Set rgOutput = ThisWorkbook.Worksheets("Afkeurpunten").Range("A3:G3")
rgData.AdvancedFilter xlFilterCopy, rgCriteria, rgOutput
End Sub
Bijlagen
Laatst bewerkt door een moderator: