• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gebied arceren in een grafiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronaldvm1964

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2008
In het bestand staan op regel 22/23 en 34/35 gegevens +10% & -10%, deze getallen is gebasseerd op regel 21 & 33. Deze 2 gegevens wil ik in de het werkblad grafiek jaren in de grafiek invoeren. Alleen het gebied tussen deze 2 gebieden moet gearceerd worden, is dat mogelijk of is er een ander mogelijkheid om in de grafiek met de lijn GEM gelijk de +10% & -10% marge gearceerd in kunnen zetten (heb wel een versie 2003, weet niet of het in de nieuwe versie 2010 wel gaat.

Zie bijlage

Bijlagen

Ziet er goed uit. Kan het kloppen dat ik de horizontale onder de accering niet meer zie. Is er nog een mogelijkheid om deze weer terug krijgen.
Iedergeval bedankt voor de goeie service :thumb:

De breedte van de arcering is het verschil tussen +10% en -10%
Deze regel heb ik er tussen gezet en nu een gestapelde grafiek er van gemaakt met de -10% volledig transparant.
De +10% heb ik er dus uitgehaald en vervangen door het verschil (dif).

Bijlagen

Ziet er heel goed uit. Dank je wel.:thumb:

Ik heb nu 4 grafieken staan, is er ook een mogelijkheid als je klant (063 - C.I.V. Superunie B.A.) invoerd dat je dan de grafiek krijgt te zien van die klant, anders zou ik van al de klanten een grafiek moet maken, het is wel geen probleem maar als het makkelijker kan.

In Cel F1 tabblad 'tot euro whse jaren per klant' kun je de grafiek dmv datavalidatie kiezen.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan