geblokeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

janwitloof

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2010
Goedenavond,ik zit met het volgend probleem,en ga het trachten uit te leggen.
Ik heb gisteren mijn gsm uitgezet,vervolgens de hele nacht laten opladen.
Nu wanneer ik hem wil opstarten vraagt hij de pincode,tot dus niets aan de hand.
Ik geef mijn 4-cijfer pincode correct in ,en het toestel geeft aan simkaart geblokeerd.
Hoe kan dat ,ik geef de juiste pincode in en toch gaat het niet??.Jan..

Zal toch iets niet goed gaan en aangezien je sim nu geblokkeerd is heb je je PUK code nodig. Die heb je bij heb sim/telefoon gekregen en anders kan je hem zo opvragen bij je provider.

Het toestel blokkeert als je een een paar keer, meestal 3, de pin code onjuist hebt ingegeven.
Wat je nu moet doen is je puk code erbij pakken om hem te deblokkeren.

Edit:
Botsing met Terrarabo

Verdere info: ik heb maar een keer de pincode ingedrukt,dus ik hield nog een paar pogingen over.
Verder is het zo dat wanneer ik deze kaart in een ouder afgeschreven toestel plaats het wel lukt,vreemd!!!
Zou het toestel niet defect zijn dan?.

Ik zou toch de bij het geblokkeerde toestel behorende puk code eens gebruiken.

De puk code ga ik moeten aanvragen bij mijn provider,want deze sim kaart is al jaren oud,en oei ,ik vindt deze niet direkt terug.

Het zal een nieuwe worden vrees ik,ik heb de puk-code aangevraagt,maar kan ze niet toepassen.
Komt op het scherm (sim geblokeerd),en er komen geen pogingen meer en ook geen raster met invoer voor de pukcode,dus.
De hamer vrees ik,bedankt allen, en sluiten deze handel....jan...

Je kan nog eens bij zo'n telefoon winkeltje proberen. Weet niet of ze dat in België ook hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan