Gebrand xbox 360 spel werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Devils1983

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jun 2011
Goedenavond allemaal,

Ik heb een vraag. Sinds kort een 2e hand xbox op de kop getikt. de xbox is geflashed.
Dus gebrande spellen kan ik er op afspelen. nou ben ik zelf aan het downloaden gegaan, en heb Dirt 3 binnen. Alles volgens de verscheidene handleidingen op internet gedaan (dual layer verbatim dvd+r dl, imgburn gebruikt met correcte layer identificatie). maar als ik het nieuw gebrande spel in de xbox stop krijg ik alleen play DVD op het scherm en krijg ik een scherm met het xbox 360 logo erop. Kan iemand me helpen. Ik lees van alles over firmware en ixtreme, die mischien niet up to dat zou zijn.

Alvast bedankt

hij is dan wel geflashed maar een tijd geleden,voor de spellen van toen was dit goed..
om de laatste uitgekomen spellen te kunnen spelen zal je hem ergens moeten laten flashen met de nieuwste firmware.
ik heb het zelf ook 2 jaar geleden voor het laatst gedaan maar kan spellen van de laatste tijd ook niet meer spelen

is net 2 week geleden nieuwe update gekomen.. en als ik het goed heb kan je met die update ook oudere spellen niet meer spelen.. en er zit verschil in de versies qua firmware (sommige games werken wel op die firmware en sommige niet) des te nieuwer de firmware des te nieuwere games kan je draaien :D

is net 2 week geleden nieuwe update gekomen.. en als ik het goed heb kan je met die update ook oudere spellen niet meer spelen.. en er zit verschil in de versies qua firmware (sommige games werken wel op die firmware en sommige niet) des te nieuwer de firmware des te nieuwere games kan je draaien :D

ja dan word t helemaal een lastig verhaal :o

ik dacht namelijk nieuwe update eroverheen en kan weer alle spellen spelen :confused:

ja dan word t helemaal een lastig verhaal :o

ik dacht namelijk nieuwe update eroverheen en kan weer alle spellen spelen :confused:

Is die nieuwe firmware zelf te installeren? :shocked:
Blijf het een ingewikkeld verhaal vinden. Dus dan kan ik wel nieuwe spellen spelen maar geen oude meer????:(

gwn even op internet zoeken naar een ombouwer en frage of hij er lt1.9 op wil zetten.
kost ong. 20-30 euro dan kun je niewste games spelen en op xbox live.

Ik kan je wel helpen met een firmware update, maar weet niet of je in de buurt van Rotterdam zit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan