gebrande cd's in een cd speler

Status
Niet open voor verdere reacties.
jullie zijn :thumb::thumb::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love:

dat betekent: hij werkt:cool:
 
............ en aangezien je nu de basis beheerst, kun je net zo goed een truuk voor gevorderden gaan toepassen. Stel je hebt MP3 tjes van diverse bronnen (websites). Stel dat ze niet allemaal hetzelfde geluidsniveau hebben (de ene wat zachter dan de ander).

Selecteer dan eens kort vóórdat je de brandknop indrukt om de CD te branden, álle links in het deelvenster staande MP3tjes en als ze allemaal geselecteerd staan (blauw zijn dus) druk dan eens op de rechtermuisknop en kies voor "eigenschappen". Kijk vervolgens eens onder "filter" en dan bij "normaliseren" en lees eens bij normaliseren wat dat dan voor je kan doen....................
 
............ en aangezien je nu de basis beheerst, kun je net zo goed een truuk voor gevorderden gaan toepassen. Stel je hebt MP3 tjes van diverse bronnen (websites). Stel dat ze niet allemaal hetzelfde geluidsniveau hebben (de ene wat zachter dan de ander).

Selecteer dan eens kort vóórdat je de brandknop indrukt om de CD te branden, álle links in het deelvenster staande MP3tjes en als ze allemaal geselecteerd staan (blauw zijn dus) druk dan eens op de rechtermuisknop en kies voor "eigenschappen". Kijk vervolgens eens onder "filter" en dan bij "normaliseren" en lees eens bij normaliseren wat dat dan voor je kan doen....................

bij NERO SMARTSTART staat daar automatisch togg normaliseer tracks....
 
Ehh, kun je zien hoe dom ik ben, ik heb nog nooit echt met Smart Start gewerkt. Ik gebruikte alleen de mainapplicatie van Nero vanaf dag-0. Ik heb al Nero sinds versie 4 en toen bestond Smart Start nog niet. De tip voor gevorderden is binnen de hoofdapplicatie van Nero dus kennelijk een standaard feature in Smart Start. Tja, een mens kan ook niet alles weten....................
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan