Hallo,
Ik gebruik Nero om films op DVD's te branden. Het lukt alleen niet om ze af te spelen op een DVD speler. De DVD spelers zouden dat wel moeten kunnen wat het is me eerder wel gelukt. De film is NIET stuk want ik kan m wel met VLC afspelen. Wel gebruik ik zeer goedkope DVD's waarvan ik niet zeker ben van de kwaliteit.
Ik doe het volgende:
- Ik heb op de PC een film staan die bestaat uit VIDEO_TS-files.
- Bij Nero kies ik de optie DVD Video files.
- Dan krijg ik 2 mappen te zien in Nero (VIDEO_TS en AUDIO_TS)
- Ik gooi al die bestanden van die film in de VIDEO_TS map. (de film zelf bestaat ook uit die 2 mappen met dezelfde naam, alleen bevat de AUDIO_TS map daar geen bestanden)
- Ik druk op NEXT en klik de volgende opties aan: 'Write' en 'Finalize disc'
- Hij gaat branden. De ene keer geeft ie een error die zegt 'focus or tracker error'. De andere keer brand hij m gewoon en dan doet ie t niet.
Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn?
Groetjes,
Roeland
Ik gebruik Nero om films op DVD's te branden. Het lukt alleen niet om ze af te spelen op een DVD speler. De DVD spelers zouden dat wel moeten kunnen wat het is me eerder wel gelukt. De film is NIET stuk want ik kan m wel met VLC afspelen. Wel gebruik ik zeer goedkope DVD's waarvan ik niet zeker ben van de kwaliteit.
Ik doe het volgende:
- Ik heb op de PC een film staan die bestaat uit VIDEO_TS-files.
- Bij Nero kies ik de optie DVD Video files.
- Dan krijg ik 2 mappen te zien in Nero (VIDEO_TS en AUDIO_TS)
- Ik gooi al die bestanden van die film in de VIDEO_TS map. (de film zelf bestaat ook uit die 2 mappen met dezelfde naam, alleen bevat de AUDIO_TS map daar geen bestanden)
- Ik druk op NEXT en klik de volgende opties aan: 'Write' en 'Finalize disc'
- Hij gaat branden. De ene keer geeft ie een error die zegt 'focus or tracker error'. De andere keer brand hij m gewoon en dan doet ie t niet.
Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn?
Groetjes,
Roeland