gompie1304
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 19 jan 2002
Graag jullie opinie:
Steeds vaker lopen door mij gebrande films vast als ik ze wil afspelen. Ik brand met Nero.
Ik heb 2 branders, een ingebouwde van LG en een externe van LG. Ik brand op de laagste snelheid en het probleem doet zich voor bij zowel AVI naar DVD als Video TS.
Afspelen kan ik in 3 spelers:
- een DVD recorder van Sony
- Een DVD speler van Pioneer
- een in de TV ingebouwde speler van Salora.
Er is geen peil op te trekken. Soms doet een film het in de één niet en in de ander wel. Vaak doet een film het niet in alle drie de afspelers.
Ik ben op zoek naar de oplossing. Kan het een softwarematig probleem zijn? Kan het zijn dat beide branders, allebei zo'n 5 jaar oud, defect zijn? Heeft iemand tips? Ik gebruik Dvd's van Platinum.
Voordat ik alles nieuw aanschaf ben ik benieuwd of iemand dit probleem herkent.
Overigens heb ik geen probleem bij het afspelen van gekochte Dvd's.
Steeds vaker lopen door mij gebrande films vast als ik ze wil afspelen. Ik brand met Nero.
Ik heb 2 branders, een ingebouwde van LG en een externe van LG. Ik brand op de laagste snelheid en het probleem doet zich voor bij zowel AVI naar DVD als Video TS.
Afspelen kan ik in 3 spelers:
- een DVD recorder van Sony
- Een DVD speler van Pioneer
- een in de TV ingebouwde speler van Salora.
Er is geen peil op te trekken. Soms doet een film het in de één niet en in de ander wel. Vaak doet een film het niet in alle drie de afspelers.
Ik ben op zoek naar de oplossing. Kan het een softwarematig probleem zijn? Kan het zijn dat beide branders, allebei zo'n 5 jaar oud, defect zijn? Heeft iemand tips? Ik gebruik Dvd's van Platinum.
Voordat ik alles nieuw aanschaf ben ik benieuwd of iemand dit probleem herkent.
Overigens heb ik geen probleem bij het afspelen van gekochte Dvd's.