Ik heb een Excel werkboek gemaakt dat gebruikt moet gaan worden in een Sharepoint omgeving door twee gebruikers die gelijktijdig met het werkboek willen werken en mutaties kunnen maken die ze ook van elkaar kunnen zien.
Ik heb een aantal zaken geautomatiseerd met VBA macro's en omdat dit zomaar niet werkt in Sharepoint heb ik de code in een Add-In gezet.
Veel dingen werken maar ik blijf met twee zaken zitten die nog niet werken.
1.
Ik wil dat de Add-In alleen geactiveerd wordt als het betreffende werkboek geopend wordt.
2.
Als in de werkbladen van het werkboek n een bepaald bereik een mutatie plaatsvindt, dan moet een macro uitgevoerd worden. Dat werkte prima toen ik het werkboek nog als stand-alone had met de macro's erin.
Ik heb het werkboek en ook de add-in als bijlage bijgevoegd. IK moest de extensie van de *.xlam aanpassen naar *.xlsm omdat ik hem anders niet kon bijvoegen.
Alle namen in het werkboek zijn fictief.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Vriendelijke groet,
Jan
Ik heb een aantal zaken geautomatiseerd met VBA macro's en omdat dit zomaar niet werkt in Sharepoint heb ik de code in een Add-In gezet.
Veel dingen werken maar ik blijf met twee zaken zitten die nog niet werken.
1.
Ik wil dat de Add-In alleen geactiveerd wordt als het betreffende werkboek geopend wordt.
2.
Als in de werkbladen van het werkboek n een bepaald bereik een mutatie plaatsvindt, dan moet een macro uitgevoerd worden. Dat werkte prima toen ik het werkboek nog als stand-alone had met de macro's erin.
Ik heb het werkboek en ook de add-in als bijlage bijgevoegd. IK moest de extensie van de *.xlam aanpassen naar *.xlsm omdat ik hem anders niet kon bijvoegen.
Alle namen in het werkboek zijn fictief.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Vriendelijke groet,
Jan
Bijlagen
Laatst bewerkt: