Gebruik joystick op games

Status
Niet open voor verdere reacties.

alexxx73

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2004
Hallo allemaal.., ik heb al een tijdje geleden een joystick gekocht omdat ik dacht dat je er spelletjes op je pc mee kan spelen.
Ik heb een Destroyer PC Joystick van gravis. Ik weet niet wat ik ermee kan doen en hoe.., en wat..!!
Wie kan mij daar iets over vertellen..??:confused:

welke windows versie heb je en is je joystick daar ook voor geschikt.

Welkom op Helpmij

De meeste joysticks zijn wel te gebruiken bij alle Windows versies.

De vraag is meer, ondersteunt een game het gebruik van een joystick.

Het is dus eigenlijk afhankelijk van het spel wat je ermee wilt spelen.
Bij sommige games zijn de buttons standaard te gebruiken als vuurknop. Bij andere games zijn de knoppen in te stellen voor welke functie ze moeten dienen.

Geplaatst door alexxx73
Hallo allemaal.., ik heb al een tijdje geleden een joystick gekocht omdat ik dacht dat je er spelletjes op je pc mee kan spelen.
Ik heb een Destroyer PC Joystick van gravis. Ik weet niet wat ik ermee kan doen en hoe.., en wat..!!
Wie kan mij daar iets over vertellen..??:confused:
Hai again.., ik heb windows 98 se. En ja wat ik weet ervan is dat die joystick voor mijn pc geschikt is. Ik heb dat ding gekocht in de veronderstelling dat het voor elk spelletje te gebruiken is.. Dus dan heb ik het over on line games etc... En eigenlijk dacht ik ook min of meer dat het dan net als een muis functioneerd ofzo???!!!
Ik heb echt huis.., tuin en keuken verstand van die dingen maar ben wel enthousiast over deze help mij site....:thumb: Hoe kan ik erachter komen of een game het gebruik van een joystick ondersteunt..?

Meestal moet je erbij het spel dat je wilt spelen de opties hiervoor configureren. Misschien is er op het forum een spel fanaat die je kan helpen. Zelf speel ik helemaal geen games.

Geef eens aan met welke spellen je die joystick wilt gebruiken.

Thanx

Geplaatst door humpe
Meestal moet je erbij het spel dat je wilt spelen de opties hiervoor configureren. Misschien is er op het forum een spel fanaat die je kan helpen. Zelf speel ik helemaal geen games.
Nou toch bedankt voor het reageren..!:) Groetjes alexandra

Als je er niet uitgekomen bent, geef dan toch even bericht hierover, mocht het wel het geval zijn geef dan aan hoe en wat je eraan gedaan hebt. Succes.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan