Gebruik languagepacks of originele taal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kenju

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2001
Berichten
796
Beste allen,

Ik kan via mijn werkgever Windows 7 voor een redelijke prijs krijgen. Het is alleen wel de Engelse versie. Nu biedt Windows 7 de mogelijkheid om de interface om te zetten naar een andere taal. Nu dacht ik dat het wel handig zou zijn om op de computer van mijn ouders Windows 7 te installeren, en dat ik voor hun dan gewoon de interface omzet. Windows 7 is echter ook gewoon in het Nederlands te verkrijgen. Microsoft zal niet voor niets verschillende localized builts hebben uitgebracht, dus er is kennelijk een verschil.
Concreet: Wat is het verschil tussen een Windows 7 waar men de interface bekijkt middels de Dtuch language pack, en Windows 7 die van zijn eigen al Nederlands is??

Verder, zijn dergelijke omzettingen ook mogelijk voor Office? Ik wil namelijk ook een eigen profiel bij mijn ouders aanhouden, maar werk persoonlijk liever in een Engelstalige omgeving.
 
Gewoon nieuwsgierig....wat is een redelijke prijs?
Win 7 kost mij in mijn nieuwe pc - klaar over een week - 95 euri.....
 
Ultimate voor 110 Euro.

Anyway, iemand die een antwoord heeft op mijn vraag?
 
Ik heb het antwoord inmiddels gevonden. Het omzetten van de taal is in principe volledig en kost dus geen extra geheugen oid. Een Engelse Ultimate versie (het moet wel Ultimate of Enterprise zijn) is dus gewoon tot een 99% volwaardige Nederlandse versie te maken (niet 100%, omdat upgraden naar een volgende Nederlande Windows versie of herinstalleren van een Nederlandse versie waarschijnlijk niet werkt).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan