Hoi allemaal,
Ik ben niet zo sterk in het gebruik van de functies Trim , Instr , replace, ....
Ik heb gezien dat je zeer veel kunt doen met deze functies en hierbij ook mijn volgende vraag.
In een textbox heb ik een text die geimporteerd is.
Deze tekst zou een beetje uitgelijnd worden.
De geimporteerde tekst in het kort
Zou moeten worden
ook lettend op begin " - " 1x spacie en dan het beginnen van zin.
Merciekes , Groetjes Dolfke.
Ik ben niet zo sterk in het gebruik van de functies Trim , Instr , replace, ....
Ik heb gezien dat je zeer veel kunt doen met deze functies en hierbij ook mijn volgende vraag.
In een textbox heb ik een text die geimporteerd is.
Deze tekst zou een beetje uitgelijnd worden.
De geimporteerde tekst in het kort
Code:
1)geef hier de toestand aan van de wagen:|- Stond de motor [aan/uit]:AAN|- Stond het contact [aan/uit]:AAN|- Stond de radio [aan/uit]:AAN|- Welk scherm wordt getoond op de SYNC3 Display [audio scherm home scherm navigatie scherm Telefoon ...]:AUDIO SCHERM|- Welke audio-bron was actief: [DAB FM AM CD USB BT Audio Android Auto Car play]: FM|- Welke zenderband/zenderlijst was actief [FM1-FM2-FM-AST-DAB1-DAB2-AM1-AM2-AM-AST]:FM1|
Zou moeten worden
ook lettend op begin " - " 1x spacie en dan het beginnen van zin.
Code:
1)geef hier de toestand aan van de wagen:
- Stond de motor [aan/uit]: AAN
- Stond het contact [aan/uit]: AAN
- Stond de radio [aan/uit]: AAN
- Welk scherm wordt getoond op Display [audio scherm home scherm navigatie scherm Telefoon ...]: AUDIO SCHERM
- Welke audio-bron was actief: [DAB FM AM CD USB BT Audio Android Auto Car play]: FM
- Welke zenderband/zenderlijst was actief [FM1-FM2-FM-AST-DAB1-DAB2-AM1-AM2-AM-AST]: FM1
Merciekes , Groetjes Dolfke.