Gebruik van beamer zonder TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

testudo

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2006
Kan iemand mij verder helpen? Met een beamer en mijn DVD speler/schrijver kan ik TV kijken omdat er blijkbaar een TV-tuner in het DVD toestel zit. Eigenlijk zou ik dan willen werken zonder mijn huidige TV (die is normaal aan vervanging toe) Dat zou perfect werken , maar één ding mis ik dan wel en dat is "teletext". Hoe kan ik via mijn DVD en via mijn beamer overschakelen naar teletext? Op de afstandsbediening van de DVD zit geen knopje specifiek om naar teletext te gaan , van uiteraard wel het geval is op de bediening van de TV.Wie kan mij hier helpen ? Wie heeft er een oplossing ??

Ik ben bang dat dat niet mogelijk zal zijn. Het is juist het TV-toestel zelf die teletekst moet ondersteuen. Een beemer gaat dat zeker niet doen. Bij een DVD-recorder weet ik niet zeker. De mijne alleszins niet. Kijk eens in je handleiding

Ik vrees dat dit inderdaad niet mogelijk is want het is volgens mij de TV die teletekst ondersteund.

PS : Gaat je op termijn wel wat geld kosten hoor :evil:
De lamp (neem 400 EUR) gaat maar ongeveer 2.000 uren mee en daar zit je toch "snel" aan als je TV gaat kijken.

2000 uren / 4 uren per dag in de week/weekend = 500 dagen
500 dagen = 365 is neemt 1,5 jaar
Na 9 jaar beamer kijken is 6 x 400 EUR = 2.400 EUR

Of kan ik niet goed rekenen ????

Wat korten zegt moet je ook zeker rekening mee houden. Zo een lamp gaat veel minder lang mee als een TV, en voor de prijs van een lamp heb je al een klein televisietoestel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan