Gebruik van headset bij World of Warcraft??

Status
Niet open voor verdere reacties.

gameraider

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 aug 2006
Hallo,

Ik ben nieuw op helpmij en ik wil graag over een paar dagen het spel World of Warcraft
spelen op mijn nieuwe computer. Ik krijg er ook een headset bij en ik zou heel graag
van iemand willen horen precies hoe ik tijdens het spelen van WoW gebruik kan maken
van mijn headset (usb aansluiting) want ik zou het helemaal te gek vinden als ik tijdens
het spel met andere spelers kan praten.
Als ik dat weet hoe herken je in het spel dan of andere spelers ook een headset gebruiken?

vr gr Gameraider

Via externe progammaatjes kan je wel met anderen kletsen, zoals teamspeak en ventrilo. En hoe je weet of iemand ook een headset heeft.. als hij terugpraat? :D Nee, sorry. Dat zal je degene eerst moeten vragen lijkt me. Bij dat spel heb je een 'klein irritant chatvenstertje' zoals mijn vriend dat noemt.

Saartje zei:
Via externe progammaatjes kan je wel met anderen kletsen, zoals teamspeak en ventrilo. En hoe je weet of iemand ook een headset heeft.. als hij terugpraat? :D Nee, sorry. Dat zal je degene eerst moeten vragen lijkt me. Bij dat spel heb je een 'klein irritant chatvenstertje' zoals mijn vriend dat noemt.

Bedankt voor de tips:thumb:

Ik (als diehard WoW speler) adviseer je om eerst het spel te leren en dus ook te lvllen.
Later wordt duidelijk wat/hoe en wanneer de headset toevoeging is aan het spel.

Je gebruikt het alleen bij raids (grote groepen tegelijk instance doen) Battle Grounds (PvP)

Je kan het ook altijd gebruiken maar je moet dus (om te praten) op een server, in dezelfde "channel" zitten met diegene waar je mee wil praten.

Grtzz

Dat ben ik met Kilt eens,

De funtie om in WOW live met elkaar te praten zit er (nog?) niet in. Mensen gebruiken (VT) Ventrillio en(TS) Teamspeak.

Wil je nu echt heel graag toch praten als je speelt. Kun je ook je eigen VT/TS servertje maken. En dan je ip en etv user/pass info geven aan mensen die je leert kennen, of vrienden die je heb.

Later zul je het echt pas nodig hebben, in de grote raids.

Moet je hulp hebben voor ingame? Mail of zoek me op Frostwhisper.EU Ryr <Longhorn>

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan