• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

gebruik van keuzelijsten niet mogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

zanfa11

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2015
Beste

Bij het openen van Excel bestand met keuzelijsten krijg ik een fout melding " kan de ontwerpmodus niet afsluiten omdat besturingselement comboBox 21 niet kan worden gemaakt" en daardoor kan ik de keuzelijsten niet gebruiken. Graag hulp

Met vriendelijke groet

Er is op 9-12-2014 en update geweest die dat heeft veroorzaakt.
Zoek maar eens op het forum.

Beste

Bedankt voor uw snelle reactie. Ik heb uren gezocht en van alles geprobeerd maar het lukt mij niet.

Mvg

Beste edmoor

Ik vind geen oplossing in de Microsoft site. In mijn laptop komt dat probleem niet voor maar in mijn pc wel ???.

Mvg

Dat is toch echt de oorzaak van het probleem. Zorg er wel voor dat je bij het zoeken naar die exd bestanden het tonen van verborgen mappen en bestanden aan hebt staan. Ook kan je de genoemde Fix-It's gebruiken.

Laatst bewerkt:
Beste
dit is echt chinees voor mij:exd bestanden het tonen van verborgen mappen en bestanden aan hebt staan. Ook kan je de genoemde Fix-It's gebruiken.

Dan heb je de link niet goed gelezen. Daarin staat het allemaal duidelijk uitgelegd.
De link van HSV werkt inmiddels ook weer.

Laatst bewerkt:
Beste
het gebruik van FIX-ITS lost het probleem niet op .
Mvg

En je hebt gecontroleerd dat die .exd bestanden echt weg zijn?

Is dit een nieuw aangemaakt bestand van je eigen Pc of van iemand anders?
Het kan zijn dat het bestand corrupt is.
ik krijg deze melding ook nog al eens als ik het van een forum open.

@HSV:
Dat heb ik inderdaad gister nog gehad. Nadat ik het betreffende document op mijn eigen PC had opgeslagen en terug gestuurd was het in orde.

@zanfa11:
Doe dat met dat document dus eens op een PC waar het probleem niet speelt.

het gaat over een nieuw gemaakt bestand dat gemaakt is op mijn werk en dat ik via mail naar huis gestuurd heb. In mijn laptop heb geen probleem maar in mijn pc wel ook als ik op mijn werk van pc veranderd dan komt het probleem voor.

Open dan eens dat document op je laptop en sla hem op. Gebruik dan dat nieuw opgeslagen document op je PC nu dat de oorzaak van het probleem op de PC is weg genomen.

Beste
Na verschillende pogingen is het mij gelukt dankzij fix-it's. :thumb:
HARTELIJK BEDANKT

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan